W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, kampania „Cyfrowe Rewolucje” została uznana za jedną z trzech najlepszych w najbardziej obleganej kategorii „Covid-19 PR response” i została nagrodzona Brązowym Spinaczem 2021. Projekt zrealizowany został wspólnie przez mBank, agencję Solski Communications oraz Cube Group.
Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna, która pomaga firmom rozwinąć działalność w sieci. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię – kiedy większość sklepów borykała się z lockdownem i dramatycznym spadkiem sprzedaży stacjonarnej. Jako pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, mBank postanowił pomóc firmom w tej trudnej sytuacji i wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie stać się ich przewodnikiem po świecie e-commerce.
Kampania objęła stworzenie edukacyjnej platformy cyfrowerewolucje.pl z ponad 30 tekstami content marketingowymi składającymi się na kurs skutecznej e-sprzedaży, kilkanaście inspirujących case studies firm, które odniosły sukces w internecie, a także siedem tematycznych webinarów prowadzonych przez ekspertów. Głównym punktem kampanii były dwa konkursy dla przedsiębiorców, w których nagrodami były pakiety specjalistycznych usług dla e-commerce o łącznej wartości 300 tys. zł, a także promocja w mediach i opieka mentora biznesu. Całość działań dopełniła szeroka kampania promocyjna.
Za realizację projektu z ramienia Solski Communications odpowiedzialne były Monika Leszczyńska-Seweryn i Aleksandra Gołda.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023