Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023.

W 20. już edycji Raportu znaleźć można kompleksowe podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, w tym: najnowsze statystyki i analizy ekspertów, prezentacje nowych trendów i narzędzi, wyzwań i szans stojących przed branżą  – z przykładami odważnej adaptacji strategii do warunków postpandemicznej rzeczywistości, a przy tym geopolitycznej i ekonomicznej niepewności. Dane dotyczące polskiego rynku wzbogacone zostały o ciekawą perspektywę europejską i globalną.

Z rozdziału poświęconego Digital PR – którego współautorką jest Sabina Figarska, dyrektorka i szefowa Brand Practice w Solski Communications – dowiedzieć można się m.in. co stało się siłą napędową wzrostu odnotowanego przez branżę PR w 2022 r., które z kompetencji praktyków PR będą coraz bardziej zyskiwać na znaczeniu, a także o strategicznych korzyściach, jakie przynieść może zastosowanie nowych technologii oraz podejście „omnichannel” w planowaniu kampanii PR. 

Najnowszy Raport IAB Polska dostępny jest na stronie organizacji pod linkiem: Raport Strategiczny IAB Polska: Internet 2022/2023. Polecamy tę lekturę jako bogate źródło fachowej wiedzy i inspiracji!