Marka Alpro – wchodząca w skład portfolio produktowego firmy Danone – powierzyła nam opracowanie koncepcji i realizację swojej tegorocznej kampanii content marketingowej. Jesteśmy odpowiedzialni za strategię działań, tworzenie treści, wybór mediów i współpracę z wydawnictwami oraz ekspertami zewnętrznymi.

Alpro to napoje, desery oraz fermentowane produkty (tzw. jogurty roślinne) w 100% pochodzenia roślinnego. Produkty te są doskonałym rozwiązaniem dla osób z wymagającymi potrzebami żywieniowymi np. z nietolerancją laktozy. Jednocześnie oferta Alpro wybierana jest coraz częściej jako ciekawe urozmaicenie codziennego jadłospisu, w którym obecne są również produkty mleczne.

Agencja została wybrana w trybie konkursu ofert, działania prowadzone będą do końca 2024 roku.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj