W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji.

Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów społecznościowych, przygotowana wspólnie przez Gemius, Polskie Badania Internetu i IAB Polska. Dane statystyczne (m.in. dotyczące zasięgów, liczby użytkowników, demografii, affinity index, czy duplikacji) wszystkich wiodących w Polsce serwisów społecznościowych wzbogacono o komentarze eksperckie, m.in. Adama Kaliszewskiego, szefa zespołu Digital w naszej agencji.

„Przewodnik po Social Media w Polsce” to flagowa publikacja Grupy Roboczej Social Media przy IAB Polska, a do rąk czytelników trafiło właśnie drugie jego wydanie – uzupełnione, zaktualizowane i poszerzone w stosunku do wersji sprzed trzech lat. Treści eksperckie w Przewodniku przygotowało grono specjalistów zebranych w Grupie Roboczej, w tym Adam Kaliszewski i Basia Lipińska z naszego zespołu Digital.

Obie publikacje tworzą wygodny i bogaty w wiedzę niezbędnik dla każdej osoby zajmującej się komunikacją w mediach społecznościowych, polecamy więc ich bezpłatne pobranie i wykorzystywanie w bieżącej pracy.

Raport „Social Media 2023” dostępny jest [tutaj].

„Przewodnik po Social Media w Polsce” dostępny jest [tutaj].