Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?
Na te i inne pytania odpowiada nowy poradnik, przygotowany staraniem Grupy Roboczej Social Media przy IAB Polska, kierowanej przez Adama Kaliszewskiego, szefa zespołu Digital w naszej agencji. Materiał dotyka kwestii teoretycznych i praktycznych związanych z coraz bardziej intensywnym użyciem modeli generatywnych w komunikacji marketingowej, przedstawia przydatne aplikacje i narzędzia oraz prezentuje szereg studiów przypadku. Osoby przygotowujące poradnik nie zapomniały jednak o pułapkach, które czyhają w tym, nowym jeszcze dla większości z nas, świecie.
W opracowaniu przewodnika wzięło aktywny udział dwoje przedstawicieli zespołu Digital naszej agencji: Adam Kaliszewski był odpowiedzialny za niektóre rozdziały oraz koordynację przygotowania poradnika, zaś Basia Lipińska za jego skład i stronę graficzną.
Publikacja dostępna jest do pobrania na stronie IAB Polska.
03 października 2023
09 maja 2024
07 września 2023
Copyright © Solski Communications 2017-2024. All rights reserved.