Na dorocznym spotkaniu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 19 listopada w Warszawie założyciel i prezes naszej agencji Ryszard Solski został wyróżniony nagrodą „Łeb PR” 2021.

PSPR przyznaje tę nagrodę najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. Pośród nagrodzonych dotychczas znajdziemy m.in. pionierów takich jak Piotr Czarnowski czy Alma Kadragic, akademików Ewę Hope i Krystynę Wójcik, czy łączącego te światy Dariusza Tworzydłę.

„W tym roku kapituła wskazała osobę, która wszystkich wcześniejszych laureatów nagrody zna doskonale i razem z nimi zaczynała pracę jako pionier branży usług PR w Polsce. Choć od jego przejścia z dziennikarstwa na drugą stronę mocy minęło już prawie 27 lat, nadal trzyma rękę na pulsie, a nowych technologii i rozumienia zmieniającego się świata mógłby uczyć znacznie młodszych przedstawicieli naszej branży. Dzięki temu jego agencja z powodzeniem dopisuje się i adaptuje do kolejnych rozdziałów i trendów w historii public relations. Niezmiennie w czołówce, wyznacza standardy, choć sam jako lider – od dawna sytuuje się trochę z boku. Mimo to, jego zdanie nadal wybrzmiewa oraz niesie – tak deficytową – mądrą, konstruktywną krytykę naszego sektora. Z czego sam zwykł żartować, że raz klaszcze, a raz gwiżdże!” – czytamy w uzasadnieniu organizatorów.

Nagroda „Łeb PR” przyznawana jest podczas „PSPR Day”, konferencji branżowej poświęconej zagadnieniom public relations przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PSPR jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj