Na dorocznym spotkaniu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations 19 listopada w Warszawie założyciel i prezes naszej agencji Ryszard Solski został wyróżniony nagrodą „Łeb PR” 2021.

PSPR przyznaje tę nagrodę najbardziej zasłużonym postaciom w branży, które swoim dorobkiem lub nadzwyczajną inicjatywą przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży PR, inspirują jej członków do rozwoju i nadają kierunek przyszłości public relations w Polsce. Nagroda honoruje całokształt dokonań Laureata lub też szczególne, wybitne osiągnięcie zawodowe lub akademickie w minionym roku o ważnym znaczeniu dla polskiego public relations. Pośród nagrodzonych dotychczas znajdziemy m.in. pionierów takich jak Piotr Czarnowski czy Alma Kadragic, akademików Ewę Hope i Krystynę Wójcik, czy łączącego te światy Dariusza Tworzydłę.

„W tym roku kapituła wskazała osobę, która wszystkich wcześniejszych laureatów nagrody zna doskonale i razem z nimi zaczynała pracę jako pionier branży usług PR w Polsce. Choć od jego przejścia z dziennikarstwa na drugą stronę mocy minęło już prawie 27 lat, nadal trzyma rękę na pulsie, a nowych technologii i rozumienia zmieniającego się świata mógłby uczyć znacznie młodszych przedstawicieli naszej branży. Dzięki temu jego agencja z powodzeniem dopisuje się i adaptuje do kolejnych rozdziałów i trendów w historii public relations. Niezmiennie w czołówce, wyznacza standardy, choć sam jako lider – od dawna sytuuje się trochę z boku. Mimo to, jego zdanie nadal wybrzmiewa oraz niesie – tak deficytową – mądrą, konstruktywną krytykę naszego sektora. Z czego sam zwykł żartować, że raz klaszcze, a raz gwiżdże!” – czytamy w uzasadnieniu organizatorów.

Nagroda „Łeb PR” przyznawana jest podczas „PSPR Day”, konferencji branżowej poświęconej zagadnieniom public relations przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations. PSPR jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj