W tegorocznym konkursie Cannes Lions International Festival of Creativity, kampania firmy Mastercard „Room for Everyone”, w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, znalazła się w gronie najlepszych na świecie kampanii kreatywnych, zdobywając łącznie 12 nominacji. Mastercard zdobył też dwie nominacje za kampanię „WhereToSettle”, w której również odpowiadaliśmy za PR. Finalnie firma otrzymała pięć statuetek – nagrodę Grand Prix, dwa Złote Lwy, a także Srebrnego i Brązowego lwa.

Kampania „Room for Everyone” została opracowana z myślą o polskich i ukraińskich mikroprzedsiębiorcach. Jej celem jest promowanie koncepcji biznesów komplementarnych, czyli takich, które działając w bliskim sąsiedztwie, lepiej prosperują i wzajemnie się wspierają. Dzięki tej inicjatywie nowe ukraińskie firmy, które niekiedy są postrzegane jako konkurencja, stają się wsparciem i pomocą dla polskich przedsiębiorstw, a także odwrotnie.

W kampanii wykorzystano narzędzie GdzieJakiBiznes, które – korzystając ze zanonimizowanych danych o trendach zakupowych od Mastercard oraz dodatkowych informacji dostarczonych przez partnerów programu – ocenia i rekomenduje potencjalnie najlepsze miejsce do prowadzenia biznesu.

Cannes Lions 2024 to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży kreatywnej, przyciągające najlepsze agencje, twórców i innowatorów z całego świata. W ubiegłym roku kampania „Where to Settle” zdobyła Dan Wieden Titanium Lion oraz dodatkowo dziewięć innych Lwów, w tym Grand Prix, dwa Złote Lwy, trzy Srebrne Lwy i dwa Brązowe Lwy. Był to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w canneńskim konkursie a także pierwsza w historii polska kampania, która uzyskała w Cannes aż dwie nagrody, w tym Złotego Lwa, w kategoriach PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj