Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard Lavazza.

Mastercard

Mastercard gra z WOŚP
fot. Wojciech Kaszlej

Konsultanci Solski Communications już po raz siódmy odpowiadali za stworzenie i prowadzenie kompleksowej strategii komunikacji związanej z zaangażowaniem Mastercard w działania na rzecz WOŚP. Oprócz komunikacji do mediów, informującej o eSkarbonce od Mastercard, prowadzone były także działania promujące akcję #MastercardGrazWOŚP na Twitterze. Konsultanci wspierali też przedstawicieli Mastercard w studio telewizyjnym, między innymi podczas transmisji telewizyjnych na żywo z Wielkiego Finału. W dniu Finału, konsultanci Agencji przez cały dzień koordynowali wielką hasztagową zbiórkę #MastercardGrazWOŚP na Twitterze, która zakończyła się rekordową kwotą 393 305 zł, blisko o 35 tys. zł więcej niż w poprzednim roku. Tegoroczna suma zebrana w eSkarbonce napędzanej przez Mastercard wyniosła ponad 20 mln zł i o ponad 2 mln zł przekroczyła zeszłoroczny wynik.

Mastercard gra z WOŚP

Lavazza

Czołowy, włoski producent kawy – marka Lavazza – współpracował z WOŚP już drugi rok z rzędu, biorąc czynny udział w wydarzeniu jako partner Wielkiego Finału. Agencja odpowiadała za stworzenie i implementację związanej z tym kompleksowej strategii komunikacji PR oraz za koordynację współpracy z Fundacją WOŚP. Oprócz tradycyjnych działań media relations, agencja wspierała klienta w procesie tworzenia i rejestracji aukcji internetowych na rzecz Finału. Ponadto konsultanci wspierali zespół klienta, w tym przedstawicieli włoskiej centrali firmy, w trakcie konferencji prasowej oraz w czasie wejść telewizyjnych na żywo podczas Wielkiego Finału.

Lavazza WOŚP 2022
fot. Agata Grzelczyk

Ponadto, tradycyjnie na zwieńczenie Wielkiego Finału, nasz klient, Grycan – Lody od pokoleń, przygotował jubileuszowy tort oraz lody dla gości zebranych w studio. Agencja wsparła klienta dokumentacją fotograficzną tego wydarzenia.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

07 grudnia 2021

Brązowy Spinacz 2021 dla mBanku i Solski Communications

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj