Już od lat agencja Solski Communications prowadzi dla swoich klientów działania komunikacyjne z okazji Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku pracowaliśmy przy WOŚP dla firm Mastercard Lavazza.

Mastercard

Mastercard gra z WOŚP
fot. Wojciech Kaszlej

Konsultanci Solski Communications już po raz siódmy odpowiadali za stworzenie i prowadzenie kompleksowej strategii komunikacji związanej z zaangażowaniem Mastercard w działania na rzecz WOŚP. Oprócz komunikacji do mediów, informującej o eSkarbonce od Mastercard, prowadzone były także działania promujące akcję #MastercardGrazWOŚP na Twitterze. Konsultanci wspierali też przedstawicieli Mastercard w studio telewizyjnym, między innymi podczas transmisji telewizyjnych na żywo z Wielkiego Finału. W dniu Finału, konsultanci Agencji przez cały dzień koordynowali wielką hasztagową zbiórkę #MastercardGrazWOŚP na Twitterze, która zakończyła się rekordową kwotą 393 305 zł, blisko o 35 tys. zł więcej niż w poprzednim roku. Tegoroczna suma zebrana w eSkarbonce napędzanej przez Mastercard wyniosła ponad 20 mln zł i o ponad 2 mln zł przekroczyła zeszłoroczny wynik.

Mastercard gra z WOŚP

Lavazza

Czołowy, włoski producent kawy – marka Lavazza – współpracował z WOŚP już drugi rok z rzędu, biorąc czynny udział w wydarzeniu jako partner Wielkiego Finału. Agencja odpowiadała za stworzenie i implementację związanej z tym kompleksowej strategii komunikacji PR oraz za koordynację współpracy z Fundacją WOŚP. Oprócz tradycyjnych działań media relations, agencja wspierała klienta w procesie tworzenia i rejestracji aukcji internetowych na rzecz Finału. Ponadto konsultanci wspierali zespół klienta, w tym przedstawicieli włoskiej centrali firmy, w trakcie konferencji prasowej oraz w czasie wejść telewizyjnych na żywo podczas Wielkiego Finału.

Lavazza WOŚP 2022
fot. Agata Grzelczyk

Ponadto, tradycyjnie na zwieńczenie Wielkiego Finału, nasz klient, Grycan – Lody od pokoleń, przygotował jubileuszowy tort oraz lody dla gości zebranych w studio. Agencja wsparła klienta dokumentacją fotograficzną tego wydarzenia.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj