Kampania „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” autorstwa Mastercard i McCann Poland, w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła prestiżową nagrodę Black Pencil podczas gali D&AD Awards 2024. To pierwsze takie wyróżnienie w polskiej branży reklamowej.

Kampania, wspierająca ukraińskich uchodźców w Polsce, oparta na podejściu „data for good”, została już wielokrotnie doceniona za unikalność i reagowanie w czasie rzeczywistym na realne potrzeby społeczne. W 2023 r., jako pierwsza w historii kampania polska, zdobyła w Cannes aż dwie nagrody w kategorii PR, w tym Złotego Lwa.

W konkursie D&D Awards 2024 oprócz Black Pencil, kampania zdobyła także Grafitowy Ołówek w kategorii Direct / Products & Services oraz Drewniany Ołówek za Digital & Social / Use of Data.

Więcej informacji: https://solskipr.pl/kampania-mastercard-gdzie-zamieszkac-z-kolejnymi-nagrodami/

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj