Komunikacja korporacyjna stanowi kluczowy element strategii komunikacji firm i instytucji. Jej celem jest budowa i utrzymanie najwyższej reputacji wśród wszystkich grup interesariuszy, którzy wpływają na codzienną działalność i kondycję organizacji.  Budowanie i zarządzanie reputacją klientów, a tym samym ich marką korporacyjną, odbywa się poprzez informowanie o ich osiągnięciach i bieżącej działalności oraz utrzymywanie dialogu z ich otoczeniem politycznym, społecznym, biznesowym i lokalnym.

Solski Communications oferuje klientom pełen zakres komunikacji korporacyjnej – budowanie strategii komunikacji, w tym definowanie kluczowych komunikatów, grup docelowych i narzędzi PR, pozycjonowanie i repozycjonowanie firm wśród grup docelowych, budowanie pozycji menedżerów i ekspertów, budowanie relacji z interesariuszami zewnętrznymi, zarządzanie relacjami mediowymi oraz czołowymi influencerami (blogosfera), doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej, doradztwo i zarządzanie działaniami w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Posiadamy także doświadczenie w implementowaniu na lokalnych rynkach globalnych wytycznych dotyczących komunikacji korporacyjnej.

Nasze doświadczenie obejmuje doradztwo dla firm z wielu branż, m.in. spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, finansowej, nowych technologii, farmaceutycznej, budowlanej i nieruchomościowej. Oferujemy także usługi komunikacji korporacyjnej polskim i zagranicznym urzędom i instytucjom – wśród naszych klientów byli lub nadal są m.in. Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, czy Ambasada Królestwa Norwegii w Polsce. Ponadto oferujemy usługi komunikacyjne na rynkach innych krajów, za pośrednictwem sieci Burson-Marsteller.