Złoty Lew w kategorii PR dla kampanii Mastercard „Gdzie zamieszkać”, w której za działania PR odpowiadała Solski Communications.
Wyróżnienie Media Marketing Polska za doskonałe wyniki kolejnego dorocznego badania klientów agencji PR przeprowadzonego przez dom badawczy Kantar
Brązowy Spinacz w kategorii COVID-19 PR response za kampanię „Cyfrowe Rewolucje” przeprowadzoną przez mBank, Solski Communications i Cube Group.
Trzy Spinacze za komunikację projektu „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl” realizowaną wraz z firmą Mastercard i agencją Isobar (dentsu Polska):
Solski Communications otrzymuje Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Bisnode/Dun and Bradstreet za wyniki 2018 r.
W dorocznym konkursie Złotych Spinaczy, Solski Communications wraz z firmą Mastercard otrzymał Brązowego Spinacza w kategorii Finanse za projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”.
Solski Communications otrzymała wyróżnienie w rankingu Forbesa – I edycji Forum Firm Rodzinnych 2018.
Solski Communications otrzymuje Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Bisnode/Dun and Bradstreet za wyniki 2017 r.
Solski Communications po raz drugi otrzymała Diament Forbesa – za wzrost wartości firmy o 50,31% w latach 2014-2016, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa.
Solski Communications otrzymała od dziennika Puls Biznesu prestiżowy tytuł „Gazeli Biznesu 2017”, przyznany za rozwój firmy w latach 2014-2016. Dane weryfikowała międzynarodowa firma informacji gospodarczej COFACE.
Ryszard Solski został jako pierwszy laureat uhonorowany nową nagrodą Gwiazdy PR Związku Firm Public Relations za to, że „swoją postawą, karierą życiową i niezrównanym etycznym kręgosłupem moralnym pokazuje, gdzie jest prawdziwa praktyka Public Relations i gdzie odróżnia się mistrzostwo od pospolitości”. Nagroda została wręczona podczas dorocznej Gali Złotych Spinaczy.
W dorocznym konkursie Złotych Spinaczy, Solski BM wraz z firmą Roca Polska i Fabric Studio otrzymał Srebrnego Spinacza za projekt „Akademia Roca – łazienka dostępna”.
W dorocznym rankingu działających w Polsce agencji PR, miesięcznik PRESS sklasyfikował Solski BM na 1. miejscu pod względem tempa wzrostu obrotów i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w r. 2015.
Po zbadaniu naszych wyników finansowych za 2015 r. międzynarodowa wywiadownia gospodarcza Dun and Bradstreet ponownie przyznała namCertyfikat Wiarygodności Biznesowej za najwyższą ocenę stabilności finansowej
Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”. Od pierwszej edycji konkursu w 2006 r. Ryszard wygrał głosowanie trzykrotnie: 2008, 2011 i 2014.
Certificate of Excellence SABRE Awards za kampanię PR i PA promującą szczepienia przeciw grypie
W wyniku glosowania branży w konkursie Impactor zdobyliśmy tytuł Agencji PR Roku
Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”
Zajęliśmy drugie miejsce w dorocznym konkursie Impactor na agencję Public Relations roku.
W wyniku głosowania branży w dorocznym konkursie Impactor po raz drugi z rzędu znaleźliśmy się w gronie trzech najbardziej podziwianych agencji Public Relations roku.
Ryszard Solski został wyróżniony przez miesięcznik Home & Market tytułem „Menedżera Roku”. Redakcja przyznała tytuł 21 osobom, które osiągnęły szczególne efekty w zarządzaniu firmami w wybranych branżach.
Nagroda Złotego Spinacza za najlepszą kampanię w dziedzinie PR produktowego 2009 (marka Burger King)
Ryszard Solski został ponownie finalistą dorocznego konkursu branży PR, PRoton 2009, zdobywając drugą pod względem wielkości liczbę głosów członków Akademii PRotonów.
Kampania „Tygodnia Herbaty” zorganizowana przy naszym wsparciu przez Gourmet Foods i markę Dilmah znalazła się w finale międzynarodowego konkursu na najlepsze kampanie PR – SABRE Awards.
W dorocznym konkursie branży marketingowej Impactor, Solski Burson-Marsteller został uznany za jedną z trzech najbardziej podziwianych firm PR w Polsce.
Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”