2023
czerwiec

Złoty Lew w kategorii PR dla kampanii Mastercard „Gdzie zamieszkać”, w której za działania PR odpowiadała Solski Communications.

2022
wrzesień

Wyróżnienie Media Marketing Polska za doskonałe wyniki kolejnego dorocznego badania klientów agencji PR przeprowadzonego przez dom badawczy Kantar

2021
grudzień

Brązowy Spinacz w kategorii COVID-19 PR response za kampanię „Cyfrowe Rewolucje” przeprowadzoną przez mBank, Solski Communications i Cube Group.

listopad

Ryszard Solski otrzymał nagrodę „Łeb PR” Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

styczeń

Trzy Spinacze za komunikację projektu „Bezpieczne zakupy w pandemii z usługą KiedyDoSklepu.pl” realizowaną wraz z firmą Mastercard i agencją Isobar (dentsu Polska):

  • Srebrny Spinacz w kategorii Finanse
  • Brązowy Spinacz w kategorii PR produktu
  • Brązowy Spinacz w kategorii COVID-19 PR response

 

2019
kwiecień

Solski Communications nominowany do EMEA SABRE Award za projekt blogerski

marzec

Solski Communications otrzymuje Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Bisnode/Dun and Bradstreet za wyniki 2018 r.

2018
grudzień

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company za najlepsze wydarzenie

grudzień

W dorocznym konkursie Złotych Spinaczy, Solski Communications wraz z firmą Mastercard otrzymał Brązowego Spinacza w kategorii Finanse za projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”.

listopad
marzec

Solski Communications otrzymuje Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Bisnode/Dun and Bradstreet za wyniki 2017 r.

styczeń

Solski Communications po raz drugi otrzymała Diament Forbesa – za wzrost wartości firmy o 50,31% w latach 2014-2016, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa.

styczeń

Solski Communications otrzymała od dziennika Puls Biznesu prestiżowy tytuł „Gazeli Biznesu 2017”, przyznany za rozwój firmy w latach 2014-2016. Dane weryfikowała międzynarodowa firma informacji gospodarczej COFACE.

2017
grudzień

Ryszard Solski został jako pierwszy laureat uhonorowany nową nagrodą Gwiazdy PR Związku Firm Public Relations za to, że „swoją postawą, karierą życiową i niezrównanym etycznym kręgosłupem moralnym pokazuje, gdzie jest prawdziwa praktyka Public Relations i gdzie odróżnia się mistrzostwo od pospolitości”. Nagroda została wręczona podczas dorocznej Gali Złotych Spinaczy.

styczeń

Solski BM został pierwszą agencją PR – laureatką dorocznej nagrody Diamenty Forbesa, za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%

2016
grudzień

W dorocznym konkursie Złotych Spinaczy, Solski BM wraz z firmą Roca Polska i Fabric Studio otrzymał Srebrnego Spinacza za projekt „Akademia Roca – łazienka dostępna”.

październik

W dorocznym rankingu działających w Polsce agencji PR, miesięcznik PRESS sklasyfikował Solski BM na 1. miejscu pod względem tempa wzrostu obrotów i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w r. 2015.

czerwiec

Po zbadaniu naszych wyników finansowych za 2015 r. międzynarodowa wywiadownia gospodarcza Dun and Bradstreet ponownie przyznała namCertyfikat Wiarygodności Biznesowej za najwyższą ocenę stabilności finansowej

2015
czerwiec

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2014 r.

2014
czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”. Od pierwszej edycji konkursu w 2006 r. Ryszard wygrał głosowanie trzykrotnie: 2008, 2011 i 2014.

czerwiec

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2013 r.

2013
maj

Certificate of Excellence SABRE Awards za kampanię PR i PA promującą szczepienia przeciw grypie

2012
czerwiec

W wyniku glosowania branży w konkursie Impactor zdobyliśmy tytuł Agencji PR Roku

maj

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2011

2011
czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”

marzec

Zajęliśmy drugie miejsce w dorocznym konkursie Impactor na agencję Public Relations roku.

2010
grudzień

W wyniku głosowania branży w dorocznym konkursie Impactor po raz drugi z rzędu znaleźliśmy się w gronie trzech najbardziej podziwianych agencji Public Relations roku.

luty

Ryszard Solski został wyróżniony przez miesięcznik Home & Market tytułem „Menedżera Roku”. Redakcja przyznała tytuł 21 osobom, które osiągnęły szczególne efekty w zarządzaniu firmami w wybranych branżach.

2009
listopad

Nagroda Złotego Spinacza za najlepszą kampanię w dziedzinie PR produktowego 2009 (marka Burger King)

czerwiec

Ryszard Solski został ponownie finalistą dorocznego konkursu branży PR, PRoton 2009, zdobywając drugą pod względem wielkości liczbę głosów członków Akademii PRotonów.

kwiecień

Kampania „Tygodnia Herbaty” zorganizowana przy naszym wsparciu przez Gourmet Foods i markę Dilmah znalazła się w finale międzynarodowego konkursu na najlepsze kampanie PR – SABRE Awards.

luty

W dorocznym konkursie branży marketingowej Impactor, Solski Burson-Marsteller został uznany za jedną z trzech najbardziej podziwianych firm PR w Polsce.

2008
czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”