Korzyści z posiadania przez firmy i organizacje reputacji dobrego pracodawcy w dzisiejszych czasach nie podlegają dyskusji. Wykwalifikowani, kompetentni i zmotywowani pracownicy stanowią bowiem największą wartość każdej firmy, są jej największym kapitałem. To oni swoją codzienną pracą przyczyniają się do sukcesu w biznesie i decydują o osiąganej przewadze konkurencyjnej na rynku.

Dlatego tak ważne jest budowanie marki dobrego i odpowiedzialnego pracodawcy przez firmy i organizacje – zarówno wśród obecnych pracowników jak i przyszłych – absolwentów, potencjalnych kandydatów, specjalistów w danych dziedzinach.

Nasze doświadczenie obejmuje przede wszystkim wsparcie dla firm międzynarodowych, w tym dopiero wchodzących na polski rynek i poszukujących pracowników, przejmujących przedsiębiorstwa polskie, lub uruchamiających w Polsce własne, regionalne centra usług (BPOs).

W ramach projektów employer branding adresowanych do potencjalnych pracowników Solski Communications oferuje opracowanie strategii komunikacji, prowadzenie działań w mediach tradycyjnych i społecznościowych, nawiązywanie relacji z potencjalnymi interesariuszami, identyfikowanie i wspieranie udziału w wydarzenia biznesowych, HR-owych, czy inicjatywach uczelnianych.

W ramach działań adresowanych do pracowników firmy oferujemy tworzenie strategii komunikacji na podstawie wiedzy o potrzebach w zakresie HR, regularne doradztwo komunikacyjne, redagowanie treści komunikacji wewnętrznej, oraz pomoc w organizacji wydarzeń dla pracowników.