Ponad 3 tysiące osób przyjechało do Poznania, a pond 55 mln usłyszało o tegorocznej edycji Impact CEE ’22. W ciągu 2 dni, na 5 scenach wystąpiło 451 speakerów z całego świata. Obok mówców światowej sławy takich jak Yuval Noah Harrari czy Erin Meyer, swoje wystąpienia w różnych ścieżkach tematycznych mieli również eksperci z firmy Mastercard. Przyszłość płatności, wykorzystanie danych, open banking, zielone finanse, różnorodność w zarządzaniu, marketing 2.0, czy wreszcie komentarze dotyczące bieżącej sytuacji społeczno-politycznej w regionie, to tylko część obszarów tematycznych, w których sprawnie i z charyzmą poruszali się przedstawiciele globalnej firmy z sektora płatności.

Podobnie jak w latach ubiegłych, także teraz mieliśmy przyjemność wspierać wiedzą i doświadczeniem naszego wieloletniego klienta, firmę Mastercard, w czasie tego wydarzenia. Poza kwestiami technicznymi i współpracą z organizatorami wydarzenia, skupiliśmy się na przygotowaniu speakerów do wystąpień – od ustaleń z moderatorami, przez research merytoryczny, do materiałów briefingujących. Dzięki obecności na miejscu mieliśmy również okazję zobaczyć jak uczestnicy wypadli na scenie i wyciągnąć wnioski na przyszłość.

W rękach zespołu Mastercard w naszej agencji skupiły się również działania z mediami – partnerami wydarzenia. Wspólnie z ekspertami klienta przygotowaliśmy publikacje materiałów w kluczowych obszarach komunikacyjnych, takich jak m.in. cyberbezpieczeństwo, open banking, czy analiza danych transakcyjnych.

Niezwykłym doświadczeniem i wartością dodaną dla komunikacji w social mediach marki była współpraca zespołu PR obecnego na miejscu i teamu Digital agencji. Dzięki temu konto Mastercard na Twitterze odzwierciedlało bieżące aktywności zespołu i informowało o zaangażowaniu marki.

Impact CEE ’22 odbił się szerokim echem w środowisku finansowym i technologicznym. Cieszymy się, że mogliśmy nie tylko czerpać garściami z prezentowanej tam merytoryki ale również wykazać się realnym wsparciem dla klienta, po raz kolejny sprawdzając nasze kompetencje „na placu boju”.