Na warszawskiej gali konkursu Impactor ogłoszono, że zdobyliśmy tytuł Agencji PR Roku 2011.

Konkursy Impactor odbywają się co roku od 14 lat i wyłaniają zwycięzców w takich kategoriach jak „Człowiek Mediów Roku”, „Agencja Reklamowa Roku”, „Dom Mediowy Roku”, czy „Agencja Interaktywna Roku”.

Głosują szefowie agencji i osobistości, które były laureatami w poprzednich latach, a głosowanie organizuje i nadzoruje KPMG.

W tym roku do tytułu było nominowanych pięć agencji PR.

W poprzednich trzech edycjach Impactora (2008, 2009, i 2010) plasowaliśmy się niezmiennie wśród trzech agencji PR, które otrzymywały największą liczbę głosów.
Na warszawskiej gali konkursu Impactor ogłoszono, że zdobyliśmy tytuł Agencji PR Roku 2011.

Konkursy Impactor odbywają się co roku od 14 lat i wyłaniają zwycięzców w takich kategoriach jak „Człowiek Mediów Roku”, „Agencja Reklamowa Roku”, „Dom Mediowy Roku”, czy „Agencja Interaktywna Roku”.

Głosują szefowie agencji i osobistości, które były laureatami w poprzednich latach, a głosowanie organizuje i nadzoruje KPMG.

W tym roku do tytułu było nominowanych pięć agencji PR.

W poprzednich trzech edycjach Impactora (2008, 2009, i 2010) plasowaliśmy się niezmiennie wśród trzech agencji PR, które otrzymywały największą liczbę głosów.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

29 sierpnia 2025

Kolejne wyróżnienie dla Solski Communications od Redakcji Media i Marketing Polska

czytaj

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj