E-commerce Services Sp. z o.o., właściciel marek Empik.com, Smyk.com i Empikfoto.pl, podpisał z agencją Solski Burson-Marsteller umowę na doradztwo komunikacyjne i wsparcie w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.

E-commerce Services wchodzi w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Empik.com to dynamicznie rozwijający się internetowy kanał dystrybucji Empiku, którego oferta wykracza poza produkty dostępne w salonach. Jest w czołówce najczęściej odwiedzanych witryn e-commerce w Polsce i jednym z liderów tej branży.

Smyk.com dysponuje kompleksową ofertą produktów dla dzieci zebraną w jednym miejscu. Produkty mogą być dostarczane pod wskazane adresy, większość z nich można także odebrać w sieci salonów EMPIK (prawie 180 placówek).

Empikfoto.pl pozwala wywołać zdjęcia przez Internet. Serwis oferuje odbitki także w jakości HD, fotoksiążki, kalendarze, fotogadżety, wydruki wielkoformatowe, zdjęcia na płótnie i inn.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj