Solski Burson-Marsteller została polskim finalistą największego europejskiego konkursu biznesowego European Business Awards edycji 2012/2013 w kategorii Międzynarodowy Przedsiębiorca Roku (RSM International Entrepreneur of the Year Award).

O wynikach konkursu w poszczególnych krajach poinformował dzisiaj w Londynie jego organizator RSM International, jedna z wiodących światowych sieci niezależnych firm księgowych i konsultingowych. Konkurs wspierają UK Trade and Investment, rządowa brytyjska agencja do spraw handlu i inwestycji, oraz kilka międzynarodowych firm.

Łącznie, we wszystkich kategoriach konkursu Polskę będzie reprezentowało 50 firm (http://www.businessawardseurope.com/national-finalist/2012). Solski BM jest w tym gronie jedyną firmą z branży profesjonalnej komunikacji. Do udziału w konkursie została zaproszona przez organizatorów.

Zwycięzcy finałów europejskich w poszczególnych kategoriach będą ogłoszeni w kwietniu 2013 r.

„Dla naszej niewielkiej i wyspecjalizowanej firmy jest to ogromny sukces,  tym bardziej, że działamy dopiero od czterech lat – mówi Ryszard Solski, Prezes zarządu Solski BM. – Po niedawnym zwycięstwie w konkursie o tytuł Agencji PR Roku, jest to kolejny dowód uznania dla naszego zespołu, szczególnie cenny, gdyż uzyskany w bardzo silnej konkurencji wielu znanych firm z różnych branż.”

Organizowany od 2007 roku konkurs European Business Awards (http://www.businessawardseurope.com) ma na celu wyłonienie najlepszych praktyk biznesowych w Europie i poszerzanie wiedzy opinii publicznej o firmach, które osiągają nie tylko sukces biznesowy, ale są także innowacyjne i prowadzą politykę odpowiedzialności społecznej. W skład jury wchodzą byli prezydenci, premierzy i ministrowie, wysocy urzędnicy państwowi, wybitni ekonomiści, szefowie największych firm.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj