W ostatnich miesiącach kampania firmy Mastercard, prowadzona we współpracy z agencjami  McCANN, SpaceCampX i Carat Polska w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, została doceniona zarówno na arenie polskiej jak i międzynarodowej.

Na początku grudnia, podczas gali Złotych Spinaczy 2023 – największego konkursu PR w Polsce, kampanię nagrodzono Srebrnym Spinaczem w kategorii sektorowej – Finanse.

W listopadzie „Gdzie Zamieszkać” zostało nagrodzone w polskiej edycji Effie – największego konkursu marketingowego na świecie. Kampania otrzymała brązową nagrodę w kategorii Social.

Wcześniej pisaliśmy o sukcesie „Gdzie Zamieszkać” w Cannes – gdzie kampania zdobyła aż 9 statuetek, w tym Tytanowego Lwa.

Działania po stronie naszej agencji koordynowały managerki – Aleksandra Gołda i Iwona Nawrocka -Kilinowska.

O kampanii:


Kampania powstała w odpowiedzi na kryzys uchodźczy, spowodowany agresją Rosji na Ukrainę. Utworzona przez Mastercard platforma GdzieZamieszkac.com jest adresowana do społeczności ukraińskiej w Polsce i na podstawie danych Mastercard, GUS i partnerów prezentuje użytkownikom dostosowane do ich potrzeb i preferencji informacje o kosztach życia i utrzymania w wybranych miastach i miejscowościach w Polsce, jak również oferty mieszkaniowe i zatrudnienia w danej lokalizacji. W ten sposób platforma pomaga Ukraińcom, którzy zamieszkali w Polsce, w usamodzielnieniu się i osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej. Z narzędzia w okresie od lipca 2022 do kwietnia 2023 r. skorzystało ponad 300 000 osób.


Link do platformy: gdziezamieszkac.com

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj