Firma Lodziarnie Firmowe, właściciel marki Grycan – Lody od pokoleń, nawiązała współpracę z agencją Solski Burson-Marsteller dotyczącą działań w mediach społecznościowych. Od 2012 r. współpraca obejmowała media tradycyjne i blogosferę.

Marka Grycan – Lody od pokoleń jest obecna na polskim rynku od 2004 r. W ciągu niemal 11 lat istnienia firma Grycan rozwinęła największą sieć Lodziarni Firmowych w Polsce, która obecnie liczy blisko 130 lokali. Lody Grycan tworzone są z poszanowaniem tradycji przekazywanej w rodzinie Grycanów z pokolenia na pokolenie. Ich wyjątkowy smak i najwyższą jakość gwarantuje sam Zbigniew Grycan.

Celem działań agencji będzie kompleksowe rozwijanie obecności marki w serwisach Facebook i Instagram, także na innych platformach społecznościowych. Zakres prac obejmuje działania strategiczne i operacyjne, a także kampanie reklamowe i projekty specjalne.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

29 sierpnia 2025

Kolejne wyróżnienie dla Solski Communications od Redakcji Media i Marketing Polska

czytaj

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj