Solski BM rozpoczęła regularną obsługę PR firmy software’owej hybris oferującej całościowe rozwiązania do handlu wielokanałowego. Agencja zapewnia doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami i identyfikację możliwości wystąpień.
hybris dostarcza oprogramowanie biznesowe do handlu wielokanałowego, zarządzania danymi podstawowymi i zamówieniami, umożliwiające firmom handlu detalicznego, wytwórcom, firmom telekomunikacyjnym oraz producentom oprogramowania, gier i mediów cyfrowych wdrażanie innowacji, zwiększanie sprzedaży i budowanie długofalowych relacji z klientami. Obie czołowe firmy analizujące ten sektor klasyfikują Hybris jako „lidera” i jedną z trzech największych platform dla handlu. Hybris posiada na świecie 15 biur i wspiera ponad 400 klientów globalnych, wśród których są Procter & Gamble, Coca-Cola, Conrad, Adidas, Reebok, palmers, Douglas, Hornbach, Iomega, Kaiser+Kraft, Levi´s, Lufthansa, Migros, Nespresso, Nikon, Rexel, Timberland and Toys´R´Us.
Zadania agencji są realizowane w ramach działań PR firmy hybris w regionie Europy Środkowej i Wschodniej koordynowanych przez Chapter 4, wiodącą sieć PR w tym regionie, stowarzyszoną z Burson-Marsteller.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023