Dwie praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrealizowane przez agencję Solski Communications, zostały włączone do „Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2017”.

Raport opublikowany 12 kwietnia przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy krajowy przegląd działań społecznie odpowiedzialnego biznesu w roku 2017. Tegoroczna, 16. edycja, opisuje rekordową liczbę 1190 praktyk, tradycyjnie pogrupowanych w 7 obszarów, opisanych przez normę ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

FOB uwzględnił w raporcie dwa projekty CSR agencji Solski Communications. Pierwszy z nich to wolontariat pracowniczy 1 week 4 kids – wolontariusze w konkretnym tygodniu roku organizują dla dzieci i młodzieży z dwu warszawskich szkół specjalnych wizyty w placówkach kultury i nauki, towarzyszą im i goszczą w siedzibie agencji. Drugi projekt polega na pomocy w zorganizowaniu aukcji charytatywnej prac malarskich uczniów i absolwentów jednej z tych szkół. Dochód z aukcji – ponad 10 tysięcy złotych – został przeznaczony na dalsze prowadzenie koła malarskiego w placówce. Warto dodać, że te działania były realizowane nie po raz pierwszy.

Solski Communications w codziennej działalności przyczynia się do promowania różnorodności i włączania społecznego w biznesie i życiu społecznym. Od wielu lat pro bono wspiera inicjatywy Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”, które działa na rzecz osób z zespołem Downa i ich rodzin. Od listopada 2017 roku jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

29 sierpnia 2025

Kolejne wyróżnienie dla Solski Communications od Redakcji Media i Marketing Polska

czytaj

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj