U podstaw naszego podejścia do komunikacji marki leży zrozumienie, co dziś decyduje o jej sukcesie.
W świecie, w którym konsument nieustannie i na wiele sposobów zalewany jest przekazami coraz liczniejszych marek, bardziej niż kiedykolwiek ważna stała się umiejętność wyróżnienia się na tle innych. Nie chodzi tu jednak o kreatywność samą w sobie. Relacje, które powstają dziś pomiędzy marką a konsumentem, znacząco różnią się od tych sprzed kilkunastu, czy nawet kilku lat. Pojawiło się zjawisko deprecjonowania wartości marek, częstego ich ignorowania, a nawet pewnego konsumenckiego „cynizmu”. Dlatego sztuką jest dziś umiejętność przełożenia ciężaru w komunikacji z mówienia o marce, na pokazanie raczej dlaczego może stać się ona marką wartościową i ważną dla konkretnego konsumenta. Taką, która odpowiada na jego realne potrzeby, która pozwala mu lepiej żyć, i do której może mieć zaufanie.
Drugim kluczowym elementem naszego strategicznego podejścia, obok zrozumienia zagadnień konsumenckich, jest zrozumienie istoty biznesu naszych klientów i ich celów biznesowych. Dopiero połączenie obu tych składowych staje się dla nas podstawą do tworzenia zintegrowanych i efektywnych działań komunikacyjnych, dla zapewnienia stałego wzrostu wartości marek naszych klientów.
Naszym klientom oferujemy całościową obsługę komunikacyjną marki i produktu, od przygotowania wejścia na rynek, poprzez opracowanie i realizację strategii pozycjonowania, po utrzymanie i umocnienie ich konkurencyjnej pozycji. Stawiamy na interakcję i zaangażowanie, nie tylko w relacjach z konsumentami, ale także z dziennikarzami i liderami opinii (m.in. w mediach społecznościowych), wykorzystując doskonałe relacje w tym obszarze, zbudowane na przestrzeni ostatnich lat. W naszej pracy chętnie opieramy się na zlecanych przez nas badaniach rynku i konsumentów, od lat podejmujemy także współpracę z ekspertami wielu branż. Specjalizujemy się również w komunikacji kryzysowej marek.
Nasze wysokie kompetencje w obszarze komunikacji marki wynikają z doświadczenia w obsłudze firm m.in. z branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej, dziecięcej, wyposażenia wnętrz, AGD, czy e-commerce. Obsługujemy zarówno firmy polskie, jak i międzynarodowe, dla których realizujemy działania także na rynkach innych krajów w Europie Środkowowschodniej.