Ponad 30-osobowy zespół Solski Communications to doskonałe połączenie wieloletniego doświadczenia czołowych menedżerów z ambicją, entuzjazmem i kreatywnością młodych adeptów sztuki komunikacji. Jedna trzecia konsultantów posiada powyżej 10-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, sprawując stanowiska dyrektorskie i menedżerskie, jedna trzecia ma ponad 5-letnie doświadczenie, to stanowiska Senior Associate, a jedna trzecia, z doświadczeniem poniżej 5 lat to Associates, Client Executives i stażyści.
Jedną z wyróżniających cech naszej Agencji jest stabilność zespołu. Wielu Menedżerów i Senior Associates pracuje u nas od początku istnienia firmy; niektórzy zaczynali pracę jeszcze w czasie studiów, jako stażyści.
Dla integracji każdego zespołu ważna jest osoba lidera. W Solski Communications jest nim Ryszard Solski, menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w profesjonalnej komunikacji, a także były dziennikarz i dyplomata. Do niego raportują szefowie poszczególnych działów firmy i inni menedżerowie – spośród nich, pięcioro pracowało z Ryszardem jeszcze w poprzedniej firmie i gdy założył obecną, zgłosiło do niej akces.