– W tegorocznym konkursie Lions International Festival of Creativity na najlepsze w świecie kampanie kreatywne, kampania firmy Mastercard Gdziezamieszkac.com (WhereToSettle), w której za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications, zdobyła aż 9 statuetek, w tym tę najważniejszą – Tytanowego Lwa. Nagrody zostały także przyznane w dwu kategoriach PR: Złotego Lwa w kategorii Excellence: PR Craft – Sponsorship & Brand Partnership; i Brązowego w kategorii Social Engagement & Influencer Marketing – Real-time Response.

Kampania powstała w odpowiedzi na kryzys uchodźczy, który był bezpośrednim wynikiem agresji  Rosji na Ukrainę. Utworzona przez Mastercard platforma GdzieZamieszkac.com jest adresowana do społeczności ukraińskiej w Polsce i na podstawie danych Mastercard, GUS i partnerów prezentuje użytkownikom dostosowane do ich potrzeb i preferencji informacje o kosztach życia i utrzymania w wybranych miastach i miejscowościach w Polsce, jak również oferty mieszkaniowe i zatrudnienia w danej lokalizacji. W ten sposób platforma pomaga Ukraińcom, którzy zamieszkali w Polsce, w usamodzielnieniu się i osiągnięciu stabilizacji życiowej oraz integracji społecznej i ekonomicznej. Z narzędzia w okresie od lipca 2022 do kwietnia 2023 r. skorzystało ponad 300 000 osób.

Pomysłodawcą i twórcą platformy GdzieZamieszkac.com (WhereToSettle) jest Mastercard, który zaprojektował i wdrożył narzędzie we współpracy z agencją McCANN Poland, która odpowiadała za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii promocyjnej. Za działania PR odpowiadała agencja Solski Communications.  

Kampania Gdziezamieszkac.com to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w canneńskim konkursie. To też pierwsza w historii kampania polska, która uzyskała w Cannes aż dwie nagrody, w tym Złotego Lwa, w kategoriach PR.

W docenionym przez jury zespole realizującym kampanię wymieniono konsultantki Solski Communications – Iwonę Nawrocką-Kilinowską i Aleksandrę Gołdę. 

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj