Jan Stożek i Zofia Kurek zostali mianowani szefami dwóch zespołów Solski Burson-Marsteller, a Joanna Dunin-Kęplicz – zastępcą szefa zespołu.
Jan Stożek, szef zespołu Technology, ma ponad 10-letnie doświadczenie w PR. W latach 1997-2008 pracował w agencji Sigma International, ostatnio jako szef zespołu obsługującego klientów z branży nowoczesnych technologii. Wśród klientów, nad którymi sprawował opiekę komunikacyjną, były m.in. APC, Asus, BLStream, Cisco Systems, IFS, McAfee, Parkridge CE Retail i Zebra Technologies. Przed przejściem do PR przez siedem lat był dziennikarzem i szefem laboratorium Wydawnictwa Lupus wydającego czasopisma komputerowe i informatyczne.
Zofia Kurek, szefowa zespołu Brand PR, ma ponad 5-letnie doświadczenie w PR. Poprzednio pracowała w Sigma International, ostatnio na stanowisku szefowej działu FMCG. Wśród klientów, dla których prowadziła działania komunikacyjne, były Eden Springs, Indesit i Procter & Gamble. Wcześniej pracowała w innych agencjach PR, zajmując się takimi klientami, jak Baker McKenzie, Browar Belgia, McDonald’s, Microsoft Dynamics, Nivea, Roland Berger Consultants czy WizzAir. Przed podjęciem kariery zawodowej w public relations pracowała jako dziennikarka czasopisma „Weranda”, była także copywriterem w agencji Upstairs Young & Rubicam.
Ponadto zastępcą szefa zespołu Technology została Joanna Dunin-Kęplicz. Joanna ma ponad 6-letnie doświadczenie w PR. Przed przejściem do Solski Burson-Marsteller pracowała w agencji Sigma International, prowadząc działania dla takich firm jak Cisco Systems, EMC i Crowley Data Poland. Wcześniej pracowała w agencji East Side Consulting, zajmując się m.in. firmami LG Electronics, Seagate, Adaptec i Borland. Jeszcze wcześniej pracowała w dziale PR firmy Compaq Computer.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023