We wrześniu 2018 roku SMYK wrócił do swojej historycznej lokalizacji w odbudowanym budynku CEDET przy ul. Kruczej 50. Agencja Solski Communications była odpowiedzialna za koncepcję i realizację działań komunikacyjnych związanych z tym wydarzeniem oraz organizację eventu „Wielki Powrót na Kruczą 50”. Zgodnie z zaproponowaną przez Agencję koncepcją charakter eventu nawiązywał do początków SMYKA, czyli do lat siedemdziesiątych. Otwarciu sklepu towarzyszyła muzyka na żywo z tamtych czasów oraz przekąski w stylu PRL z wuzetką i oranżadą w roli głównej. Nawiązania do czasów dzieciństwa znalazły swoje odzwierciedlenie również w scenografii. Goście mogli zagrać w klasy, przesiadywać na specjalnie zaaranżowanej „ławeczce pod blokiem” oraz fotografować się przy trzepaku wspominając najlepsze zabawy ze swojego dzieciństwa.

W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele sieci SMYK, dziennikarze, blogerzy oraz gwiazdy: Paulina Krupińska-Karpiel, Anna Wendzikowska, Karolina Gorczyca, Anna Czartoryska-Niemczycka, Agnieszka Hyży oraz Filip Chajzer. Imprezę poprowadzili przyjaciele marki – Karolina Malinowska i Olivier Janiak.

Agencja Solski Communications zapewnia kompleksowe doradztwo komunikacyjne i wsparcie w zakresie PR korporacyjnego i produktowego od 2011 roku.