Anglojęzyczne wydawnictwo Warsaw Business Journal opublikowało swoją doroczną księgę Book of Lists zawierającą rankingi przedsiębiorstw w poszczególnych branżach i sektorach gospodarki. Kolejność firm w rankingach jest zależna od uzyskanych przez nie wyników finansowych w roku 2018.

Obroty w wys. 10,4 mln złotych i przychody ze sprzedaży usług w wys. 9,9 mln zł dały Solski Communications czwarte miejsce w rankingu agencji public relations. To kolejny ranking potwierdzający pozycję Solski Communications w ścisłej czołówce agencji PR.

Ranking Book of Lists pokazał także, że w sprzedaży usług Solski Communications ma bardzo wysoki, 79-procentowy, udział wynagrodzeń za własne usługi, takie jak doradztwo komunikacyjne, public relations i public affairs.

Warsaw Business Journal Logo
Book of Lists logo
Book of Lists 2019

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj