Anglojęzyczne wydawnictwo Warsaw Business Journal opublikowało swoją doroczną księgę Book of Lists zawierającą rankingi przedsiębiorstw w poszczególnych branżach i sektorach gospodarki. Kolejność firm w rankingach jest zależna od uzyskanych przez nie wyników finansowych w roku 2018.

Obroty w wys. 10,4 mln złotych i przychody ze sprzedaży usług w wys. 9,9 mln zł dały Solski Communications czwarte miejsce w rankingu agencji public relations. To kolejny ranking potwierdzający pozycję Solski Communications w ścisłej czołówce agencji PR.

Ranking Book of Lists pokazał także, że w sprzedaży usług Solski Communications ma bardzo wysoki, 79-procentowy, udział wynagrodzeń za własne usługi, takie jak doradztwo komunikacyjne, public relations i public affairs.

Warsaw Business Journal Logo
Book of Lists logo
Book of Lists 2019

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj