Solski Communications podjęła się realizacji zwycięskiej koncepcji kampanii wspierającej premierę fotelika samochodowego DUALFIX i-SIZE firmy Britax Römer, mającego możliwość obracania w zakresie 360 stopni. Kampania swym zasięgiem obejmuje pięć rynków europejskich: Francję, Niemcy, Polskę, Szwecję i Wielką Brytanię. Kluczowym elementem koncepcji zaproponowanej przez Solski Communications stało się wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości i realizacja filmu VR, pozwalającego na „doświadczenie” podróży samochodem z perspektywy dziecka siedzącego w nowym foteliku. Zabieg ten miał na celu nie tylko podkreślenie w niestandardowy sposób nadzwyczajnych możliwości DUALFIX i-SIZE, ale także propagowanie przewożenia dzieci tyłem do kierunku jazdy, które ciągle jest postrzegane przez rodziców jako mniej komfortowe, mimo, że jest bardziej bezpieczne dla dziecka.
Na rynku polskim kampania zainaugurowana została spotkaniem prasowym dla dziennikarzy i influencerów, które odbyło się w profesjonalnym kinie VR w Centrum Wirtualnej Rozrywki w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, 21 listopada 2017 roku. Zaproszeni goście mieli okazję osobiście zanurzyć się w świat wirtualnej rzeczywistości oraz poznać bliżej nowy produkt.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023