Zaplanowana, spójna i regularna komunikacja z pracownikami jest podstawowym warunkiem, budowy i utrzymania dobrej atmosfery w organizacji. Wpływa na lojalność i identyfikację z organizacją, na zaangażowanie pracowników i motywację w pracy, a tym samym wspiera osiąganie przez nią celów biznesowych.
Specjaliści Solski Communications oferują doradztwo, opracowanie i wdrożenie planów działań komunikacji wewnętrznej, w niektórych firmach budowaliśmy taki system niemal od zera, a nawet outsource’owaliśmy naszych konsultantów celem ich implementacji. Nasze doświadczenie obejmuje także redagowanie newsletterów i innych wydawnictw, jak również doradztwo i pomoc przy organizacji imprez pracowniczych.
Wspieramy także zarządy w komunikacji zmiany – przygotujemy dokumenty niezbędne do informowania pracowników o nadchodzących zmianach, wyjaśniające im kontekst i powody ich zaistnienia. Wierzymy, że dobre przygotowanie strategii komunikacji zmiany wspiera jej sprawny i efektywny przebieg.