Czołowa polska firma informatyczna Sygnity SA powierzyła nam obsługę public relations.

Sygnity (www.sygnity.pl) powstała poprzez połączenie kompetencji spółek ComputerLand i Emax. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (SGN).

W roku 2007 Grupa Sygnity uzyskała ponad 1,2 mld PLN przychodów. Zatrudnia ponad 2.000 pracowników, w tym ekspertów o rozległej wiedzy IT oraz specjalistów o doświadczeniu branżowym. Spółka oferuje rozwiązania własne, uzupełniane przez światowe produkty i technologie. Świadczy pełen zakres usług od consultingu, poprzez realizację do outsourcingu projektów informatycznych dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki oraz instytucji administracji publicznej. Obecnie Grupę tworzy kilkanaście spółek w Polsce i za granicą. Do największych firm obok Sygnity SA należą: ARAM – realizujący projekty informatyczne dla administracji publicznej, Projekty Bankowe Polsoft – producent oprogramowania dla sektora bankowo-finansowego oraz centrum testowania oprogramowania, WINUEL – producent rozwiązań dla sektora energetycznego, Max Elektronik SA- producent oprogramowania opartego o nowoczesne technologie informatyczne (w tym Java Computing).

Zadaniem agencji Solski Burson-Marsteller jest doradztwo strategiczne i wspieranie działań firmy w zakresie komunikacji korporacyjnej.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj