W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie Złote Spinacze 2016, „Akademia Roca – Łazienka dostępna” otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Głównej Custom Publishing. Projekt zrealizowany został wspólnie przez Roca Polska, agencję Solski BM i pracownię graficzną Fabric Studio.

Podejmując problematykę organizacji przestrzeni łazienkowej dla seniorów, osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, a także dzieci, projekt pokazuje, że łatwy dostęp do łazienki stanowi szansę na samodzielność i niezależność. To także ważny element walki z wykluczeniem społecznym osób niepełnosprawnych.

„Akademia Roca – Łazienka Dostępna” to poradnik dotyczący aranżacji i wyposażenia łazienki, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci. Jego głównym założeniem jest przybliżenie tematyki dostępności łazienki w przestrzeni prywatnej i publicznej. Stanowi kompendium wiedzy o dedykowanych tej grupie odbiorców rozwiązaniach łazienkowych, jest również źródłem porad i prostych w zastosowaniu wskazówek, uwzględniających aspekty zarówno praktyczne, jak i estetyczne, często w takich przypadkach pomijane.

Projekt został zrealizowany przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło, Zofię Trzcińską, Roca Polska i Fabricstudio!

Organizowany od 2003 r. konkurs Złote Spinacze prezentuje najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane kampanie oraz akcje PR zrealizowane w Polsce. W tegorocznej edycji, Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach. Po raz pierwszy przyznano statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali, 2 grudnia br., w hotelu Westin w Warszawie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj