Solski PR i Burson-Marsteller, wiodąca światowa firma public relations i public Affairs, ogłosiły dzisiaj przystąpienie do partnerskiego porozumienia na zasadzie wyłączności oraz utworzenie firmy Solski Burson-Marsteller. Oznacza to, że po siedmiu latach marka Burson-Marsteller powróciła do Polski.

„Ponowne wejście do Polski jest ważnym krokiem strategicznym dla firmy Burson-Marsteller. Naszą intencją jest to, aby partnerstwo z Ryszardem Solskim było przedsięwzięciem długofalowym; firma Solski Burson-Marsteller będzie naszym wyłącznym przedstawicielem jeśli chodzi o działania public relations w Polsce” – skomentował Jeremy Galbraith, dyrektor generalny Burson-Marsteller na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. – “Stawiamy na rozwój na strategicznych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, a Polska naturalnie jest kluczowym rynkiem w tym regionie”.

„Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku polskiego i spotkaliśmy się z kilkoma potencjalnymi partnerami. W trakcie tego procesu Ryszard Solski zasygnalizował nam, że zamierza utworzyć własną agencję. Stworzyło to nam jedyną w swoim rodzaju szansę na to, by pomóc ukształtować się i wesprzeć nową agencję PR w Polsce oraz, co ma ważne znaczenie, umożliwiło nam stopniowe przejmowanie agencji w ciągu kilku następnych lat. W porozumieniu, które sfinalizowaliśmy i podpisaliśmy wczoraj, mamy opcję objęcia 30% udziałów w firmie Solski Burson-Marsteller po 12 miesiącach” – dodał Jeremy Galbraith.

„Przeprowadziłem analizę pod kątem potencjalnych partnerów w Polsce i zaobserwowałem, że ten rynek dojrzewa szybko i przybiera na znaczeniu” – powiedział Roman Geiser, Dyrektor Zarządzający do Spraw Stosunków z Firmami Afiliowanymi i Przejęć w Regionie EMEA w firmie Burson-Marsteller. „Spotkaliśmy się z wieloma profesjonalnymi agencjami, ale okazało się, że był to właściwy moment zarówno dla firmy Burson-Marsteller, jak i dla Solski PR. Ryszard Solski jest jednym z najbardziej poważanych profesjonalistów PR w Polsce, posiadającym wielkie doświadczenie międzynarodowe i niezwykle imponujący dorobek działań dla klientów w minionych latach”.

„Jest mi ogromnie miło, że mogę ogłosić porozumienie partnerskie miedzy Solski PR i firmą Burson-Marsteller” – powiedział Ryszard Solski, założyciel i właściciel firmy Solski PR. – “Byłem rozczarowany, gdy Burson-Marsteller opuścił Polskę, ale ogromnie się cieszę, że teraz, gdy firma postanowiła tu powrócić, będę odpowiedzialny za jej markę na rynku. Będziemy mogli zaoferować naszym klientom wszystko co najlepsze w dziedzinie doradztwa strategicznego w zintegrowanej komunikacji i skutecznym wykonawstwie, opierając się na wiedzy, koncepcjach, dogłębnym zrozumieniu, działalności badawczej i nowatorstwie firmy Burson-Marsteller – oraz moim doświadczeniu w sferze komunikacji w Polsce”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj