Światowa wywiadownia gospodarcza Bisnode/Dun & Bradstreet przyznała agencji Solski Communications najwyższą ocenę stabilności firmy i wiarygodności biznesowej za  rok 2018.

Bisnode (www.bisnode.pl) ocenia wiarygodność i stabilność firm na podstawie analizy wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych, analizy moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor i największej w Polsce bazy relacyjnych powiązań korporacyjnych i osobowych.

W opracowanym nt. Solski Communications raporcie, uwzględniającym także przeciętne dane dla branży, Bisnode odnotowała bardzo dobre i stabilne wyniki finansowe agencji – w 2018 r. przychody wzrosły o 9,5% przy znaczącym wzroście rentowności, co sprawiło, że wskaźnik EBITDA wyniósł 16,8%.

Ponadto Bisnode odnotowała brak zadłużenia, jakichkolwiek negatywnych zdarzeń płatniczych i prawnych oraz 100-procentowe regulowanie na czas płatności wobec dostawców.

Na tej podstawie Bisnode nadała Solski Communications najwyższy rating kredytowy A1, oceniając jej zdolność kredytową przy zerowym ryzyku do 3 mln złotych i przyznała agencji złoty Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

„Ogromnie się cieszę z oceny Bisnode – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes Agencji – ponieważ wzmacnia ona naszą wiarygodność wobec obecnych i potencjalnych klientów, świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu partnerów biznesowych, a naszemu 30-osobowemu zespołowi daje dużą satysfakcję z ich pracy”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj