Światowa wywiadownia gospodarcza Bisnode/Dun & Bradstreet przyznała agencji Solski Communications najwyższą ocenę stabilności firmy i wiarygodności biznesowej za  rok 2018.

Bisnode (www.bisnode.pl) ocenia wiarygodność i stabilność firm na podstawie analizy wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych, analizy moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor i największej w Polsce bazy relacyjnych powiązań korporacyjnych i osobowych.

W opracowanym nt. Solski Communications raporcie, uwzględniającym także przeciętne dane dla branży, Bisnode odnotowała bardzo dobre i stabilne wyniki finansowe agencji – w 2018 r. przychody wzrosły o 9,5% przy znaczącym wzroście rentowności, co sprawiło, że wskaźnik EBITDA wyniósł 16,8%.

Ponadto Bisnode odnotowała brak zadłużenia, jakichkolwiek negatywnych zdarzeń płatniczych i prawnych oraz 100-procentowe regulowanie na czas płatności wobec dostawców.

Na tej podstawie Bisnode nadała Solski Communications najwyższy rating kredytowy A1, oceniając jej zdolność kredytową przy zerowym ryzyku do 3 mln złotych i przyznała agencji złoty Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

„Ogromnie się cieszę z oceny Bisnode – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes Agencji – ponieważ wzmacnia ona naszą wiarygodność wobec obecnych i potencjalnych klientów, świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu partnerów biznesowych, a naszemu 30-osobowemu zespołowi daje dużą satysfakcję z ich pracy”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj