Magazyn PRESS opublikował PR Check 2021, coroczny ranking agencji public relations w Polsce. Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

W 2021 roku agencja uzyskała 28-procentowy wzrost fee income w stosunku do poprzedniego roku i z wynikiem 8,004 mln zł zajęła 6 miejsce w rankingu PRESS. Dynamika wzrostu przychodów kształtowała się na poziomie 16,5 procent plasując Solski Communications na 9. miejscu rankingu wśród agencji PR. Przychody agencji w 2021 roku wyniosły 8,797 mln zł.

Cieszę się, że tegoroczny ranking PRESS potwierdza trwałą pozycję Solski Communications w czołówce agencji PR w Polsce – mówi Ryszard Solski, prezes zarządu firmy. – Uzyskany wynik finansowy pokazuje, że jesteśmy na najlepszej drodze do odrobienia wszystkich strat związanych z pandemią. Co więcej, dowodzi, że nawet gdy agencja skupia się na doradztwie i budowaniu reputacji – co najlepiej obrazuje 90 procentowy udział fee income w całości przychodów – jest możliwe utrzymanie mocnej pozycji na wysoce konkurencyjnym rynku. To owoc pracy naszego blisko 30-osobowego zespołu, jego zaangażowania, aktywności, profesjonalizmu. A także zaufania naszych wieloletnich klientów. Bardzo im za to dziękuję!

W rankingu PR Check 2021 wzięło udział 39 podmiotów – 32 agencje i siedem grup firm public relations. Ranking oparty jest na wynikach finansowych przekazywanych przez agencje, które PRESS weryfikuje w sądach rejestrowych.

Pełny ranking można pobrać na stronie: https://www.press.pl/pobierz/pr-check-2022

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj