Agencja PR Solski Communications otrzymała wyróżnienie w rankingu Forbesa – I edycji Forum Firm Rodzinnych 2018.

Ranking uwzględnia te polskie firmy rodzinne, które w ostatnich latach osiągnęły bardzo dobre wyniki i zostały uznane za „najszybciej rosnące i najbardziej efektywne”.

W ciągu trzech ostatnich lat – na niełatwym rynku – agencja urosła o ok. 80% i znajduje się w ścisłej czołówce działających w Polsce agencji PR.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez Forbes, w Polsce znaczenie firm rodzinnych stale rośnie, ale jest wciąż niższe niż na bardziej rozwiniętych rynkach. W naszym kraju firmy rodzinne stanowią 36 proc. wszystkich przedsiębiorstw – w krajach rozwiniętych ten odsetek często przekracza 50 procent. Firmy rodzinne odpowiadają za około 18 proc. polskiego PKB.

Eksperci zwracają uwagę na takie zalety firm rodzinnych, jak duża elastyczność działania, szybki i uproszczony proces podejmowania decyzji, długoterminowe i bardziej przedsiębiorcze spojrzenie na biznes, a także większa skłonność do ponoszenia ryzyka. Pod tym względem na głowę biją korporacje, które toną w procesach i procedurach – pisze Forbes.

Solski Communications otrzymała wyróżnienie w kategorii firm z przychodami poniżej 100 mln złotych w woj. mazowieckim. Sporządzając ranking, redakcja Forbesa oparła się na danych dotyczących wyników finansowych, wartości majątku, historii płatniczej i braku negatywnych zdarzeń prawnych. Dane dostarczyła międzynarodowa firma informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i były one weryfikowane m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

„Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes zarządu agencji – gdyż otrzymaliśmy je za osiągnięcia wyrażone wymiernymi wartościami. Sukces dla nas tym cenniejszy, że osiągnięty w obszarze, w którym od lat się specjalizujemy – komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami tradycyjnymi, komunikacji w mediach społecznościowych, komunikacji kryzysowej i public affairs. To efekt pracy całego naszego 30-osobowego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

Najnowsze wyróżnienie, ogłoszone 15 listopada na gali Forum Firm Rodzinnych w Warszawie, jest kolejną nagrodą dla Solski Communications za powiększanie wartości firmy. Wcześniej agencja otrzymała dwa Diamenty Forbesa – w latach 2016 i 2017 – oraz tytuł Gazeli Biznesu za rok 2017, znalazła się także na liście 10 najszybciej rosnących agencji PR w Europie, tzw. Fast Movers, opublikowanej przez Holmes Report w 2017 r.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj