Agencja PR Solski Communications otrzymała wyróżnienie w rankingu Forbesa – I edycji Forum Firm Rodzinnych 2018.

Ranking uwzględnia te polskie firmy rodzinne, które w ostatnich latach osiągnęły bardzo dobre wyniki i zostały uznane za „najszybciej rosnące i najbardziej efektywne”.

W ciągu trzech ostatnich lat – na niełatwym rynku – agencja urosła o ok. 80% i znajduje się w ścisłej czołówce działających w Polsce agencji PR.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez Forbes, w Polsce znaczenie firm rodzinnych stale rośnie, ale jest wciąż niższe niż na bardziej rozwiniętych rynkach. W naszym kraju firmy rodzinne stanowią 36 proc. wszystkich przedsiębiorstw – w krajach rozwiniętych ten odsetek często przekracza 50 procent. Firmy rodzinne odpowiadają za około 18 proc. polskiego PKB.

Eksperci zwracają uwagę na takie zalety firm rodzinnych, jak duża elastyczność działania, szybki i uproszczony proces podejmowania decyzji, długoterminowe i bardziej przedsiębiorcze spojrzenie na biznes, a także większa skłonność do ponoszenia ryzyka. Pod tym względem na głowę biją korporacje, które toną w procesach i procedurach – pisze Forbes.

Solski Communications otrzymała wyróżnienie w kategorii firm z przychodami poniżej 100 mln złotych w woj. mazowieckim. Sporządzając ranking, redakcja Forbesa oparła się na danych dotyczących wyników finansowych, wartości majątku, historii płatniczej i braku negatywnych zdarzeń prawnych. Dane dostarczyła międzynarodowa firma informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i były one weryfikowane m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

„Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes zarządu agencji – gdyż otrzymaliśmy je za osiągnięcia wyrażone wymiernymi wartościami. Sukces dla nas tym cenniejszy, że osiągnięty w obszarze, w którym od lat się specjalizujemy – komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami tradycyjnymi, komunikacji w mediach społecznościowych, komunikacji kryzysowej i public affairs. To efekt pracy całego naszego 30-osobowego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

Najnowsze wyróżnienie, ogłoszone 15 listopada na gali Forum Firm Rodzinnych w Warszawie, jest kolejną nagrodą dla Solski Communications za powiększanie wartości firmy. Wcześniej agencja otrzymała dwa Diamenty Forbesa – w latach 2016 i 2017 – oraz tytuł Gazeli Biznesu za rok 2017, znalazła się także na liście 10 najszybciej rosnących agencji PR w Europie, tzw. Fast Movers, opublikowanej przez Holmes Report w 2017 r.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj