Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.

W dorocznym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2020 i 2019, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5, Solski Communications uzyskała średni wynik 4,8, w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0. W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,475, w tym w kategoriach „Ma dobrą opinię w branży” – 6,0, a w kategoriach: „Informuje nas szczegółowo w jaki sposób jest wydawany budżet klienta”, „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia, które mogą prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych” – oceny 5,7-5,9.

Badanie zostało przeprowadzone metodą telefonicznych wywiadów z klientami 18 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 10 klientów agencji.

Przyznając nam jedno z dwóch tegorocznych wyróżnień, redakcja magazynu Media i Marketing Polska napisała:

„Solski Communications to agencja, która w trudnym roku 2020 wyróżniła się na tle konkurencji. Przed wszystkim uzyskała bardzo dobre oceny klientów w badaniu Kantara, powtarzając wynik z lat poprzednich. Solski imponuje długofalową wizją biznesu – ma grono bardzo wiernych klientów, ale i wiernych pracowników (…) Postawiła na konfrontację z przeciwnościami i dzięki zrównoważonemu podejściu do biznesu, nie tylko poradziła sobie z trudnym rokiem, ale wyszła z niego mocniejsza”. Redakcja przytacza wyniki finansowe, dane o zatrudnieniu, stabilność zespołu i wspomina o zaangażowaniu społecznym. Ponadto informuje, że w maju agencja podpisała porozumienie afiliacyjne z 3. co do wielkości światową agencją PR BCW (Burson Cohn & Wolfe).

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj