Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.

W dorocznym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2020 i 2019, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5, Solski Communications uzyskała średni wynik 4,8, w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0. W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,475, w tym w kategoriach „Ma dobrą opinię w branży” – 6,0, a w kategoriach: „Informuje nas szczegółowo w jaki sposób jest wydawany budżet klienta”, „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia, które mogą prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych” – oceny 5,7-5,9.

Badanie zostało przeprowadzone metodą telefonicznych wywiadów z klientami 18 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 10 klientów agencji.

Przyznając nam jedno z dwóch tegorocznych wyróżnień, redakcja magazynu Media i Marketing Polska napisała:

„Solski Communications to agencja, która w trudnym roku 2020 wyróżniła się na tle konkurencji. Przed wszystkim uzyskała bardzo dobre oceny klientów w badaniu Kantara, powtarzając wynik z lat poprzednich. Solski imponuje długofalową wizją biznesu – ma grono bardzo wiernych klientów, ale i wiernych pracowników (…) Postawiła na konfrontację z przeciwnościami i dzięki zrównoważonemu podejściu do biznesu, nie tylko poradziła sobie z trudnym rokiem, ale wyszła z niego mocniejsza”. Redakcja przytacza wyniki finansowe, dane o zatrudnieniu, stabilność zespołu i wspomina o zaangażowaniu społecznym. Ponadto informuje, że w maju agencja podpisała porozumienie afiliacyjne z 3. co do wielkości światową agencją PR BCW (Burson Cohn & Wolfe).

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj