Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.

W dorocznym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2020 i 2019, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5, Solski Communications uzyskała średni wynik 4,8, w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0. W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,475, w tym w kategoriach „Ma dobrą opinię w branży” – 6,0, a w kategoriach: „Informuje nas szczegółowo w jaki sposób jest wydawany budżet klienta”, „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia, które mogą prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych” – oceny 5,7-5,9.

Badanie zostało przeprowadzone metodą telefonicznych wywiadów z klientami 18 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 10 klientów agencji.

Przyznając nam jedno z dwóch tegorocznych wyróżnień, redakcja magazynu Media i Marketing Polska napisała:

„Solski Communications to agencja, która w trudnym roku 2020 wyróżniła się na tle konkurencji. Przed wszystkim uzyskała bardzo dobre oceny klientów w badaniu Kantara, powtarzając wynik z lat poprzednich. Solski imponuje długofalową wizją biznesu – ma grono bardzo wiernych klientów, ale i wiernych pracowników (…) Postawiła na konfrontację z przeciwnościami i dzięki zrównoważonemu podejściu do biznesu, nie tylko poradziła sobie z trudnym rokiem, ale wyszła z niego mocniejsza”. Redakcja przytacza wyniki finansowe, dane o zatrudnieniu, stabilność zespołu i wspomina o zaangażowaniu społecznym. Ponadto informuje, że w maju agencja podpisała porozumienie afiliacyjne z 3. co do wielkości światową agencją PR BCW (Burson Cohn & Wolfe).

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

22 listopada 2021

Ryszard Solski laureatem nagrody „Łeb PR” 2021

czytaj

22 listopada 2021

Agencja Solski Communications dla projektu „m jak malarstwo” mBanku

czytaj

16 marca 2021

Solski Communications Firmą Przyjazną Rodzinie

czytaj

03 lutego 2021

Trzy nagrody w konkursie Złote Spinacze 2020 dla Mastercard i Solski Communications

czytaj

11 stycznia 2021

Solski Communications dla ZEN

czytaj

29 lipca 2021

Jak angażować użytkowników w social media? Nowy ...

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała publikację pt. „Formy angażowania użytkowników w social media”. W poradniku eksperci skupili się na czterech formach aktywności w mediach społecznościowych:...
czytaj

26 lutego 2021

Komentarz eksperta Solski Communications w poradniku
„Jak mierzyć ...

Zespół platformy monitoringu mediów Newspoint opracował praktyczny poradnik „Jak mierzyć PR? Pomiar efektywności działań public relations”. Poradnik przeznaczony jest dla wszystkich marketerów, specjalistów ds. komunikacji i PR-owców, którzy chcą podążać za...
czytaj

23 lutego 2021

„Branże regulowane w social media” – nowy ...

„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w  IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe...
czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard w promocji narzędzia KiedyDoSklepu.pl

czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj