Solski Communications po raz trzeci uzyskała bardzo wysokie oceny klientów w badaniu klientów agencji PR w Polsce, otrzymując specjalne wyróżnienie branżowego magazynu „Media Marketing Polska”.
W dorocznym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2020 i 2019, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5, Solski Communications uzyskała średni wynik 4,8, w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0. W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,475, w tym w kategoriach „Ma dobrą opinię w branży” – 6,0, a w kategoriach: „Informuje nas szczegółowo w jaki sposób jest wydawany budżet klienta”, „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia, które mogą prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych” – oceny 5,7-5,9.
Badanie zostało przeprowadzone metodą telefonicznych wywiadów z klientami 18 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 10 klientów agencji.
Przyznając nam jedno z dwóch tegorocznych wyróżnień, redakcja magazynu Media i Marketing Polska napisała:
„Solski Communications to agencja, która w trudnym roku 2020 wyróżniła się na tle konkurencji. Przed wszystkim uzyskała bardzo dobre oceny klientów w badaniu Kantara, powtarzając wynik z lat poprzednich. Solski imponuje długofalową wizją biznesu – ma grono bardzo wiernych klientów, ale i wiernych pracowników (…) Postawiła na konfrontację z przeciwnościami i dzięki zrównoważonemu podejściu do biznesu, nie tylko poradziła sobie z trudnym rokiem, ale wyszła z niego mocniejsza”. Redakcja przytacza wyniki finansowe, dane o zatrudnieniu, stabilność zespołu i wspomina o zaangażowaniu społecznym. Ponadto informuje, że w maju agencja podpisała porozumienie afiliacyjne z 3. co do wielkości światową agencją PR BCW (Burson Cohn & Wolfe).
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023