Projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”, zrealizowany przez Solski Communications dla Mastercard, został nominowany w kategorii „The Baltics” w konkursie EMEA SABRE Awards 2019 – jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Agencja Solski Communications dotychczas zgłosiła w konkursie trzy projekty i już po raz trzeci uzyskała nominację do nagrody głównej.
W ramach kampanii Agencja zaprosiła do współpracy autorów trzech blogów: What Anna Wears – topowego bloga lifestylowego, Facet i Kuchnia – popularnego bloga kulinarnego oraz MamyGadżety – cenionego bloga parentingowego. W relacjach z wypraw na trzy kontynenty, odpowiednio do Australii, Europy (Hiszpanii) i Azji (Emiratów Arabskich), blogerzy pokazywali swoje podróżne „przygody” z zakresu płatności bezgotówkowych, a czytelnicy, poprzez głosowanie, podejmowali „na żywo” decyzje, które bezcenne pamiątki od Mastercard powinni przywieźć z podróży.
Lista nominowanych w tegorocznej edycji EMEA SABRE Awards, organizowanego przez The Holmes Report obejmuje około 400 kampanii w różnych kategoriach, wybranych spośród ponad 600 zgłoszeń. Do finału zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży public relations i komunikacji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 22 maja 2019 roku w Battersea Evolution w Londynie.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023