Projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”, zrealizowany przez Solski Communications dla Mastercard, został nominowany w kategorii „The Baltics” w konkursie EMEA SABRE Awards 2019 – jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Agencja Solski Communications dotychczas zgłosiła w konkursie trzy projekty i już po raz trzeci uzyskała nominację do nagrody głównej.

W ramach kampanii Agencja zaprosiła do współpracy autorów trzech blogów: What Anna Wears – topowego bloga lifestylowego, Facet i Kuchnia – popularnego bloga kulinarnego oraz MamyGadżety – cenionego bloga parentingowego. W relacjach z wypraw na trzy kontynenty, odpowiednio do Australii, Europy (Hiszpanii) i Azji (Emiratów Arabskich), blogerzy pokazywali swoje podróżne „przygody” z zakresu płatności bezgotówkowych, a czytelnicy, poprzez głosowanie, podejmowali „na żywo” decyzje, które bezcenne pamiątki od Mastercard powinni przywieźć z podróży.

Lista nominowanych w tegorocznej edycji EMEA SABRE Awards, organizowanego przez The Holmes Report obejmuje około 400 kampanii w różnych kategoriach, wybranych spośród ponad 600 zgłoszeń. Do finału zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży public relations i komunikacji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 22 maja 2019 roku w Battersea Evolution w Londynie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

22 października 2020

BCW z tytułem Global Agency of the Year

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

19 sierpnia 2020

Komentarz Adama Kaliszewskiego w Poradniku Newspoint „Jak ...

Newspoint przygotował praktyczny poradnik o zaletach obecności marki w mediach społecznościowych. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór wskazówek i pomysłów na rozwój biznesu dla każdego marketera i...
czytaj

21 lipca 2020

Jak koronawirus zrewolucjonizował dyplomację? – BCW opublikowało ...

W kolejnej edycji raportu „Twiplomacy” agencji Burson-Cohn & Wolfe, zidentyfikowano łącznie 1089 twitterowych kont głów państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z których 632 zostało zweryfikowanych przez Twittera i posiada niebieski...
czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj