Branżowy miesięcznik „Media i Marketing Polska” po raz kolejny przyznał specjalne wyróżnienie dla Solski Communications.

Redakcja uzasadniła przyznanie tego wyróżnienia następująco:

„Solski Communications to od lat niezmiennie jedna z najlepiej ocenio­nych agencji PR w naszym badaniu satysfak­cji klienta przygotowanym wspólnie z firmą Kantar. I tak jest i w tym roku. Kiedy przyjrzymy się bliżej, ma wierne grono stałych klientów, stabilny zespół pracowników oraz dobre wyniki finansowe. Niegdyś pisaliśmy o niej, że jest agencją butikową, dzisiaj nazwiemy ją agencją „tailor made”, a wszystko, co od niej wychodzi, ma jakościowy stempel. To zasłu­ga Ryszarda Solskiego, właściciela oraz dyrektora zarządzającego, i znakomitego, zgranego teamu.”.

Badanie, na podstawie którego redakcja „Media i Marketing Polska” przyznała Solski Communications specjalne wyróżnienie, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę Kantar metodą telefonicznych wywiadów z klientami 22 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 8 firm, a więc prawie połowa stałych klientów.

W badaniu tym Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2019, 2020 i 2021, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5 Solski Communications uzyskała średni wynik 4,82 (w 2021 r. 4,80), w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0 (podobnie jak w 2021). W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,583 (w 2021 r. 5,475), w tym w kategoriach „Przestrzega etyki zawodowej” 6,0, a w kategoriach: „Stara się zrozumieć politykę i kulturę działania organizacji klienta”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci” – oceny 5,8. Warto zauważyć, że w kategorii „Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital” ocena wyniosła 5,4 (w 2021 – 4,9), co prawdopodobnie jest efektem rozwoju naszej współpracy z klientami w obszarze mediów społecznościowych.

Komentując te wyniki, „Media i Marketing Polska” pisze:  „W naszym badaniu satysfakcji klienta agencja wy­pada od lat znakomicie. I także w tym roku wszystkie jej noty są to­powe. Gratulujemy wyniku i życzymy kolejnych sukcesów!”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

07 grudnia 2021

Brązowy Spinacz 2021 dla mBanku i Solski Communications

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj