Branżowy miesięcznik „Media i Marketing Polska” po raz kolejny przyznał specjalne wyróżnienie dla Solski Communications.
Redakcja uzasadniła przyznanie tego wyróżnienia następująco:
„Solski Communications to od lat niezmiennie jedna z najlepiej ocenionych agencji PR w naszym badaniu satysfakcji klienta przygotowanym wspólnie z firmą Kantar. I tak jest i w tym roku. Kiedy przyjrzymy się bliżej, ma wierne grono stałych klientów, stabilny zespół pracowników oraz dobre wyniki finansowe. Niegdyś pisaliśmy o niej, że jest agencją butikową, dzisiaj nazwiemy ją agencją „tailor made”, a wszystko, co od niej wychodzi, ma jakościowy stempel. To zasługa Ryszarda Solskiego, właściciela oraz dyrektora zarządzającego, i znakomitego, zgranego teamu.”.
Badanie, na podstawie którego redakcja „Media i Marketing Polska” przyznała Solski Communications specjalne wyróżnienie, zostało przeprowadzone przez renomowaną firmę Kantar metodą telefonicznych wywiadów z klientami 22 agencji PR. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Agencję Solski Communications oceniło 8 firm, a więc prawie połowa stałych klientów.
W badaniu tym Solski Communications otrzymała, podobnie jak w latach 2019, 2020 i 2021, jedne z najwyższych ocen. W 6 kategoriach ogólnych, w skali 1-5 Solski Communications uzyskała średni wynik 4,82 (w 2021 r. 4,80), w tym za standardy obsługi klienta – ocenę 5,0 (podobnie jak w 2021). W 12 kategoriach szczegółowych w skali 1-6 otrzymała średnią ocenę 5,583 (w 2021 r. 5,475), w tym w kategoriach „Przestrzega etyki zawodowej” 6,0, a w kategoriach: „Stara się zrozumieć politykę i kulturę działania organizacji klienta”, „Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową, w której prowadzi on swoją działalność, sytuację rynkową w branży, w której działa” i „Usługi warte są wynagrodzenia, które klient płaci” – oceny 5,8. Warto zauważyć, że w kategorii „Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital” ocena wyniosła 5,4 (w 2021 – 4,9), co prawdopodobnie jest efektem rozwoju naszej współpracy z klientami w obszarze mediów społecznościowych.
Komentując te wyniki, „Media i Marketing Polska” pisze: „W naszym badaniu satysfakcji klienta agencja wypada od lat znakomicie. I także w tym roku wszystkie jej noty są topowe. Gratulujemy wyniku i życzymy kolejnych sukcesów!”.
29 sierpnia 2025
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023