W kolejnym dorocznym badaniu ocen klientów agencji PR, Solski Communications ponownie otrzymała jedne z najlepszych wyników. Podsumowanie badania przeprowadzonego przez renomowaną firmę badawczą Kantar Polska metodą wywiadów telefonicznych z klientami 18 agencji PR opublikował miesięcznik branżowy Media i Marketing Polska w swoim najnowszym, listopadowym numerze.
Wszyscy badani klienci przyznali Solski Communications najwyższe oceny 5,0 w 3 na 6 kategorii, a mianowicie:
W pozostałych kategoriach ogólnych: „Strategia”, „Media Relations” oraz „Issue management i zarządzanie kryzysowe”, Agencja uzyskała od 4,4 do 4,8 pkt.
We wszystkich kategoriach szczegółowych Solski Communications otrzymała oceny powyżej 5, w tympodobnie, jak w ub. roku, maksymalne 6 punktów w kategorii „Przestrzega zasad etyki zawodowej”.
Bardzo wysokie noty, poprawiające ubiegłoroczne, już wówczas wysokie, oceny – agencja otrzymała również w kategoriach:
Wysoko, na 5,6 pkt, zostały także ocenione kategorie:
W pozostałych trzech kategoriach agencja otrzymała 5,1-5,3 pkt.
Podsumowując wyniki Solski Communications, Media i Marketing Polska napisał: „Podobnie jak w minionych latach jedna z najlepiej ocenionych przez klientów agencji PR w Polsce, pod każdym względem”.
„Bardzo dziękuję klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w badaniu, za zaufanie, którym nas obdarzają i za tak wysokie oceny. Jestem też dumny z zespołu i pracowników, którzy swoim zaangażowaniem, poziomem profesjonalizmu oraz rzetelną pracą na każdym stanowisku, w pełni na te oceny zasłużyli. Zrobimy wszystko, co możliwe, żeby nie zawieść zaufania klientów i nadal wspierać ich na najwyższym poziomie. Postaramy się także polepszyć naszą pracę w tych obszarach, w których otrzymaliśmy nieco mniej punktów” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji.
Pełen raport jest dostępny w listopadowym numerze Media Marketing Polska, str. 78-92.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023