W kolejnym dorocznym badaniu ocen klientów agencji PR, Solski Communications ponownie otrzymała jedne z najlepszych wyników. Podsumowanie badania przeprowadzonego przez renomowaną firmę badawczą Kantar Polska metodą wywiadów telefonicznych z klientami 18 agencji PR opublikował miesięcznik branżowy Media i Marketing Polska w swoim najnowszym, listopadowym numerze.

6 kategorii ogólnych, oceny w skali 1-5

Wszyscy badani klienci przyznali Solski Communications najwyższe oceny 5,0 w 3 na 6 kategorii, a mianowicie:

  • Współpraca z agencją”,
  • „Standard obsługi klienta”,
  • „Policy i Public Affairs”.

W pozostałych kategoriach ogólnych: „Strategia”, „Media Relations” oraz „Issue management i zarządzanie kryzysowe”, Agencja uzyskała od 4,4 do 4,8 pkt.

12 kategorii szczegółowych, oceny w skali 1-6

We wszystkich kategoriach szczegółowych Solski Communications otrzymała oceny powyżej 5, w tympodobnie, jak w ub. roku, maksymalne 6 punktów w kategorii „Przestrzega zasad etyki zawodowej”.

Bardzo wysokie noty, poprawiające ubiegłoroczne, już wówczas wysokie, oceny – agencja otrzymała również w kategoriach:

  • „Ma dobrą opinię w branży” – 5,9 pkt,
  • „Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta” – 5,9 pkt,
  • „Usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci” – 5,8 pkt,
  • „Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań” – 5,8 pkt,
  • „Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych” – 5,8 pkt.

Wysoko, na 5,6 pkt, zostały także ocenione kategorie:

  • „Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest budżet”,
  • „Działania i kampanie PR realizowane przez agencję są skuteczne”,
  • „Rozumie biznes klienta i kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową branży”.

W pozostałych trzech kategoriach agencja otrzymała 5,1-5,3 pkt.

Podsumowując wyniki Solski Communications, Media i Marketing Polska napisał: „Podobnie jak w minionych latach jedna z najlepiej ocenionych przez klientów agencji PR w Polsce, pod każdym względem”.

„Bardzo dziękuję klientom, którzy zgodzili się wziąć udział w badaniu, za zaufanie, którym nas obdarzają i za tak wysokie oceny. Jestem też dumny z zespołu i pracowników, którzy swoim zaangażowaniem, poziomem profesjonalizmu oraz rzetelną pracą na każdym stanowisku, w pełni na te oceny zasłużyli. Zrobimy wszystko, co możliwe, żeby nie zawieść zaufania klientów i nadal wspierać ich na najwyższym poziomie. Postaramy się także polepszyć naszą pracę w tych obszarach, w których otrzymaliśmy nieco mniej punktów” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes agencji.

Pełen raport jest dostępny w listopadowym numerze Media Marketing Polska, str. 78-92.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj