Agencja Solski Communications została wyróżniona Diamentem Forbesa 2018 – znalazła się w prestiżowym gronie ponad 2 tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2014-2016. To już drugie takie wyróżnienie dla firmy, pierwsze otrzymała rok temu za wyniki 2013-2015.

Listę „Diamentów Forbesa”, opublikowaną w tym tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Kluczowe kryteria to wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Kwalifikują się firmy, których średnie tempo wzrostu w 3 ostatnich latach wyniosło co najmniej 15%. Brane są pod uwagę poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Dane są dostarczone przez międzynarodową firmę informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

Solski Communications został wyróżniony Diamentem w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych (https://www.forbes.pl/diamenty/2018/laureaci-diamentow-forbesa-woj-mazowieckie/z07w7s7). Forbes wyliczył średni wzrost wartości firmy w latach 2014-2016 na 50,31%, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa. Solski Communications jest jedyną uwzględnioną w rankingu agencją PR.

„To kolejny dowód na to, że mimo niesprzyjających okoliczności makroekonomicznych i spowolnienia tempa wzrostu branży PR, wciąż można osiągać dobre wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – To, że w ciągu niespełna dziesięciu lat przeszliśmy drogę od zera do ścisłej krajowej czołówki, jest efektem pracy całego naszego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj