Agencja Solski Communications została wyróżniona Diamentem Forbesa 2018 – znalazła się w prestiżowym gronie ponad 2 tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2014-2016. To już drugie takie wyróżnienie dla firmy, pierwsze otrzymała rok temu za wyniki 2013-2015.

Listę „Diamentów Forbesa”, opublikowaną w tym tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Kluczowe kryteria to wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Kwalifikują się firmy, których średnie tempo wzrostu w 3 ostatnich latach wyniosło co najmniej 15%. Brane są pod uwagę poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Dane są dostarczone przez międzynarodową firmę informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

Solski Communications został wyróżniony Diamentem w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych (https://www.forbes.pl/diamenty/2018/laureaci-diamentow-forbesa-woj-mazowieckie/z07w7s7). Forbes wyliczył średni wzrost wartości firmy w latach 2014-2016 na 50,31%, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa. Solski Communications jest jedyną uwzględnioną w rankingu agencją PR.

„To kolejny dowód na to, że mimo niesprzyjających okoliczności makroekonomicznych i spowolnienia tempa wzrostu branży PR, wciąż można osiągać dobre wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – To, że w ciągu niespełna dziesięciu lat przeszliśmy drogę od zera do ścisłej krajowej czołówki, jest efektem pracy całego naszego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj