Agencja Solski Communications została wyróżniona Diamentem Forbesa 2018 – znalazła się w prestiżowym gronie ponad 2 tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2014-2016. To już drugie takie wyróżnienie dla firmy, pierwsze otrzymała rok temu za wyniki 2013-2015.
Listę „Diamentów Forbesa”, opublikowaną w tym tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Kluczowe kryteria to wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Kwalifikują się firmy, których średnie tempo wzrostu w 3 ostatnich latach wyniosło co najmniej 15%. Brane są pod uwagę poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Dane są dostarczone przez międzynarodową firmę informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.
Solski Communications został wyróżniony Diamentem w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych (https://www.forbes.pl/diamenty/2018/laureaci-diamentow-forbesa-woj-mazowieckie/z07w7s7). Forbes wyliczył średni wzrost wartości firmy w latach 2014-2016 na 50,31%, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa. Solski Communications jest jedyną uwzględnioną w rankingu agencją PR.
„To kolejny dowód na to, że mimo niesprzyjających okoliczności makroekonomicznych i spowolnienia tempa wzrostu branży PR, wciąż można osiągać dobre wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – To, że w ciągu niespełna dziesięciu lat przeszliśmy drogę od zera do ścisłej krajowej czołówki, jest efektem pracy całego naszego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.
07 września 2023
28 czerwca 2023
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023