W najnowszym badaniu satysfakcji klientów agencji PR przeprowadzonym na zlecenie branżowego czasopisma Media i Marketing Polska, Solski Communications ponownie otrzymała najwyższe na rynku wyniki, w tym największą (ex aequo z inną agencją) liczbę maksymalnych not przyznanych przez klientów biorących udział w ankiecie.
Badanie zostało przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą metodą CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo), w której klienci około 20 polskich agencji PR zostali poproszeni o ocenę swoich agencji w różnych kategoriach.
Klienci Solski Communcations byli jednomyślni, przyznając nam maksymalne oceny w takich kategoriach, jak “Zadowolenie ze współpracy z agencją”, “Standard obsługi klienta”, “Issue management i zarządzanie kryzysem”, „Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest budżet klienta”, „Przestrzega zasad etyki zawodowej”, „Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta” oraz “Profesjonalnie szkoli pracowników”.
Co więcej, klienci ocenili Solski Communications wyżej niż w poprzednich latach: w sześciu głównych kategoriach w skali 1 do 5 uzyskaliśmy średnią ocenę 4,9; w 2021 r. ocena wynosila 4,8, a w 2022 r. – 4,84.
“Od początku istnienia Agencji konsekwentnie budujemy zespół konsultantów o najwyższym doświadczeniu w obszarach ich specjalizacji, inwestujemy też w rozwój ich kompetencji i dbamy o wysoki poziom ich etyki zawodowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom nie tylko proste usługi PR, ale przede wszystkim wsparcie intelektualne i strategiczne – co jest szczególnie ważne w dobie lawinowego rozwoju komunikacji społecznościowej. Ogromnie się cieszę z tych wyników i serdecznie dziękuję naszym klientom za zaufanie” – mówi Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Communications.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023