W najnowszym badaniu satysfakcji klientów agencji PR przeprowadzonym na zlecenie branżowego czasopisma Media i Marketing Polska, Solski Communications ponownie otrzymała najwyższe na rynku wyniki, w tym największą (ex aequo z inną agencją) liczbę maksymalnych not przyznanych przez klientów biorących udział w ankiecie.

Badanie zostało przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą metodą CATI (wywiady telefoniczne wspomagane komputerowo), w której klienci około 20 polskich agencji PR zostali poproszeni o ocenę swoich agencji w różnych kategoriach.

Klienci Solski Communcations byli jednomyślni, przyznając nam maksymalne oceny w takich kategoriach, jak “Zadowolenie ze współpracy z agencją”, “Standard obsługi klienta”, “Issue management i zarządzanie kryzysem”, „Informuje jasno i szczegółowo, w jaki sposób wydawany jest budżet klienta”, „Przestrzega zasad etyki zawodowej”, „Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta” oraz “Profesjonalnie szkoli pracowników”.

Co więcej, klienci ocenili Solski Communications wyżej niż w poprzednich latach: w sześciu głównych kategoriach w skali 1 do 5 uzyskaliśmy średnią ocenę 4,9; w 2021 r. ocena wynosila 4,8, a w 2022 r. – 4,84.

“Od początku istnienia Agencji konsekwentnie budujemy zespół konsultantów o najwyższym doświadczeniu w obszarach ich specjalizacji, inwestujemy też w rozwój ich kompetencji i dbamy o wysoki poziom ich etyki zawodowej. Dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom nie tylko proste usługi PR, ale przede wszystkim wsparcie intelektualne i strategiczne – co jest szczególnie ważne w dobie lawinowego rozwoju komunikacji społecznościowej. Ogromnie się cieszę z tych wyników i serdecznie dziękuję naszym klientom za zaufanie” – mówi Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Communications.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj