Solski Communications poszerzyła zakres współpracy z długoletnim klientem, firmą Henkel. Agencja pracuje przy obsłudze CSR Masters, ogólnopolskiego konkursu dla studentów na realizację własnego projektu na rzecz lokalnych społeczności.

Ogólnopolska inicjatywa firmy Henkel skierowana jest do studentów polskich uczelni wyższych. Aby wziąć udział w konkursie, należy do 8 grudnia br. stworzyć 2-4 osobowy zespół, opracować projekt działań i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www konkursu dołączając do niego krótką prezentację. Do konkursu można zgłaszać wszelkie projekty o tematyce pro-społecznej, ekologicznej, edukacyjnej lub kulturalnej, co daje szeroki wachlarz możliwości. Trzy zwycięskie projekty, których autorzy otrzymają po 5 000 zł na ich realizację, zostaną wyłonione w ogólnopolskim głosowaniu online  spośród 10 wybranych przez jury w pierwszym etapie konkursu.

Laureatów poznamy 1 lutego 2018r., a szczegółowe informacje dostępne są na stronie csrmasters.pl.

Agencja jest odpowiedzialna zarówno za administrację, jak i za komunikację konkursu. Projekt został  pozyskany w drodze przetargu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj