Solski Communications poszerzyła zakres współpracy z długoletnim klientem, firmą Henkel. Agencja pracuje przy obsłudze CSR Masters, ogólnopolskiego konkursu dla studentów na realizację własnego projektu na rzecz lokalnych społeczności.
Ogólnopolska inicjatywa firmy Henkel skierowana jest do studentów polskich uczelni wyższych. Aby wziąć udział w konkursie, należy do 8 grudnia br. stworzyć 2-4 osobowy zespół, opracować projekt działań i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www konkursu dołączając do niego krótką prezentację. Do konkursu można zgłaszać wszelkie projekty o tematyce pro-społecznej, ekologicznej, edukacyjnej lub kulturalnej, co daje szeroki wachlarz możliwości. Trzy zwycięskie projekty, których autorzy otrzymają po 5 000 zł na ich realizację, zostaną wyłonione w ogólnopolskim głosowaniu online spośród 10 wybranych przez jury w pierwszym etapie konkursu.
Laureatów poznamy 1 lutego 2018r., a szczegółowe informacje dostępne są na stronie csrmasters.pl.
Agencja jest odpowiedzialna zarówno za administrację, jak i za komunikację konkursu. Projekt został pozyskany w drodze przetargu.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023