Jeden z największych w świecie koncernów technologiczno-obronnych Raytheon Company przyznał agencji Solski Communications specjalną doroczną nagrodę za działania komunikacyjne związane z podpisaniem w Warszawie umowy międzyrządowej Polska-USA o zakupie systemu Patriot (I faza). Spółka koncernu Raytheon Integrated Defense Systems, producent systemu Patriot, jest głównym wykonawcą tej umowy po stronie USA. Jest to już druga doroczna nagroda koncernu za działania komunikacyjne w Polsce; pierwszą przyznano w roku 2015.

Z kolei amerykańskie branżowe czasopismo PRDaily w 2016 r. uznało zrealizowane przez Raytheon wspólnie z Solski Communications działania PR w Polsce za najlepszą zagraniczną kampanię w mediach przedsiębiorstwa amerykańskiego.

Solski Communications prowadzi całościowe działania komunikacyjne dla Raytheona od 2013 r. Obejmują one działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w tym prowadzenie konta Patriot_PL na Twitterze i witryny internetowej patriotsystem.pl; public affairs – szczególnie współpracę z polskimi think-tankami, a także CSR, w tym współpracę z Centrum Nauki Kopernik, polskimi uczelniami i fundacją wspierającą rodziny poległych polskich żołnierzy.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj