Jeden z największych w świecie koncernów technologiczno-obronnych Raytheon Company przyznał agencji Solski Communications specjalną doroczną nagrodę za działania komunikacyjne związane z podpisaniem w Warszawie umowy międzyrządowej Polska-USA o zakupie systemu Patriot (I faza). Spółka koncernu Raytheon Integrated Defense Systems, producent systemu Patriot, jest głównym wykonawcą tej umowy po stronie USA. Jest to już druga doroczna nagroda koncernu za działania komunikacyjne w Polsce; pierwszą przyznano w roku 2015.

Z kolei amerykańskie branżowe czasopismo PRDaily w 2016 r. uznało zrealizowane przez Raytheon wspólnie z Solski Communications działania PR w Polsce za najlepszą zagraniczną kampanię w mediach przedsiębiorstwa amerykańskiego.

Solski Communications prowadzi całościowe działania komunikacyjne dla Raytheona od 2013 r. Obejmują one działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w tym prowadzenie konta Patriot_PL na Twitterze i witryny internetowej patriotsystem.pl; public affairs – szczególnie współpracę z polskimi think-tankami, a także CSR, w tym współpracę z Centrum Nauki Kopernik, polskimi uczelniami i fundacją wspierającą rodziny poległych polskich żołnierzy.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj