Agencja Solski Communications znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych tytułem „Gazeli Biznesu 2017”. Wzrost przychodów Solski Communications w latach 2014-2016, wyliczony przez międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE i „Puls Biznesu”, wyniósł 221% co uplasowało agencję na 234 miejscu w skali kraju (na 4,3 tys. firm) i na 68 miejscu w województwie mazowieckim (na ponad tysiąc firm) – w większości (77%) działających w branży produkcyjnej i handlowej.

– Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, gdyż – po Diamencie Forbesa sprzed roku – jest to kolejna nagroda za osiągane przez nas wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – Co więcej, Solski Communications uzyskał w rankingu najlepszy wynik spośród firm branży usług profesjonalnych. To zasługa całego zespołu, a także zaufania i życzliwości naszych klientów, za które serdecznie dziękuję”.

Tytuły „Gazeli Biznesu” są dorocznie przyznawane przez dziennik „Puls Biznesu” najbardziej dynamicznym małym i średnim firmom działającym w Polsce. Warunkiem znalezienia się na tej liście był coroczny wzrost przychodów oraz nie odnotowanie straty w latach 2014-2016, a także przychody w roku bazowym 2014 r. mieszczące się w przedziale od 3 do 200 mln złotych. Szczegółowe dane były weryfikowane przez niezależną, międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE. Listę Gazel Biznesu 2017 opublikowano 27 grudnia 2017 r. w specjalnym dodatku do „Pulsu Biznesu”. Partnerem strategicznym wydania jest Polski Fundusz Rozwoju.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj