Specjalne wyróżnienie w konkursie Instytutu Humanities

Solski Communications zdobyła jedno z wyróżnień w konkursie Firma Przyjazna Rodzinie/Firma Przyjazna Człowiekowi zorganizowanym przez Instytut Humanities

Wyróżnienie przyznano Solski Communications w kategorii firm zatrudniających do 50 pracowników. W tej kategorii jest to jedyne wyróżnienie, w pozostałych dwu kategoriach – firmy średnie i duże – przyznano po jednej nagrodzie i dziewięć wyróżnień.

Czteroetapowy proces ewaluacji obejmował zarówno analizę deklaracji samych pracodawców, jak i przeprowadzenie anonimowych ankiet wśród pracowników. Oceniano w nim strategiczne podejście do polityki zatrudnienia i rozwoju dobrostanu pracowników, rozwiązania dotyczące elastycznej organizacji pracy, wspierające integrację życia rodzinnego i zawodowego a także wsparcie oferowane wszystkim pracownikom (będącym rodzicami, sprawującym opiekę nad osobami starszymi oraz pozostającym bez zobowiązań rodzinnych). Ocenie podlegało także podejście firm do procesów reorganizacji np. w wyniku pandemii.

„Do konkursu zgłosiło się ponad 30 różnych firm, w których łącznie pracuje ok 65 tysięcy pracowników. W końcowym etapie zapytaliśmy również samych pracowników jak oceniają działania pracodawcy i za co ich cenią. Na podstawie prawie 2 tysięcy ankiet pracowniczych i zgromadzonych materiałów udało nam się wyłonić finalistów. Możemy jasno powiedzieć, że wellbeing dziś przede wszystkim wymaga tworzenia długoterminowych strategii w zakresie budowy kultury organizacyjnej uwzględniającej wielowymiarowe podejście człowieka we wszystkich jego rolach życiowych. Zwłaszcza, że tempo zmian technologicznych nie sprzyja zdolności człowieka do adaptacji. W dzisiejszych czasach, w czasach nadmiaru to poczucie sensu jest jedną z najbardziej poszukiwanych wartości” mówi Zofia Dzik, prezes Instytutu Humanities. ”

W uzasadnieniu organizatorów, agencja Solski Communications otrzymała wyróżnienie „za aktywne promowanie oraz wspieranie równego traktowania pracowników w miejscu pracy i w środowisku biznesowym. Za docenianie różnorodnego sposobu myślenia i kreatywności wszystkich członków zespołu. Za otwartą komunikację z zespołem w postaci stworzenia instytucji mężów zaufania i Idea Box (skrzynki, poprzez którą pracownicy mogą anonimowo zgłaszać pytania lub sugestie, następnie analizowane przez zarząd). Za oferowanie możliwości elastycznego czasu pracy, zwłaszcza dla rodziców małych dzieci”. Jury doceniło także podpisanie przez Solski Communications – jako pierwszej agencji PR w Polsce – Karty Różnorodności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zawierającej zobowiązania niedyskryminacji w miejscu pracy, tworzenia i promocji różnorodności oraz gotowości do angażowania w te działania pracowników i partnerów biznesowych.

„Naszym najcenniejszym zasobem są pracownicy. To od ich zaangażowania i kreatywności zależy sukces działań prowadzonych dla klientów. Dlatego tak ważne jest, by mieli poczucie stabilności zatrudnienia, możliwości godzenia pracy zawodowej z życiem osobistym i rodzinnym oraz korzystania z otwartej komunikacji w firmie. Bardzo się cieszę, że znalazło to potwierdzenie w ich opiniach wyrażonych w tym konkursie” – mówi Ryszard Solski, prezes Solski Communications.

Więcej o konkursie:

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

15 lutego 2023

Mutti wybiera Solski Communications

czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj