W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.
Agencja zapewniła wsparcie komunikacyjne wejścia ZEN na rynek, realizowała działania media relations, a także wspierała ZEN w kontaktach z influencerami oraz w przygotowaniu wpisów na kanały social media. Ponadto Agencja pomogła marce zaistnieć w mediach zagranicznych.
ZEN to innowacyjne, wyposażone w cyfrowe technologie rozwiązanie zakupowe, które zostało stworzone dla przedsiębiorców i konsumentów, przede wszystkim tych aktywnych w e-commerce. Rozwiązanie jest już dostępne nie tylko w Polsce, ale w 32 krajach w całej Europie. Wyjątkowa oferta zapewnia konsumentom niedostępne gdzie indziej korzyści, takie jak automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny moneyback i brak prowizji za przewalutowanie. Z kolei przedsiębiorcy nie muszą martwić się o skutki reklamacji typu chargeback, a płatności online spływają do nich natychmiast po zapłacie, dzięki czemu łatwiej jest im dbać o płynność finansową.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023