W szczycie sezonu zakupowego przed świętami Bożego Narodzenia Agencja Solski Communications miała okazję wspierać wyjątkowy projekt, który odpowiada na potrzeby konsumentów i sprzedawców – wejście na rynek założonej przez Dawida Rożka firmy fintech ZEN.

Agencja zapewniła wsparcie komunikacyjne wejścia ZEN na rynek, realizowała działania media relations, a także wspierała ZEN w kontaktach z influencerami oraz w przygotowaniu wpisów na kanały social media. Ponadto Agencja pomogła marce zaistnieć w mediach zagranicznych.

ZEN to innowacyjne, wyposażone w cyfrowe technologie rozwiązanie zakupowe, które zostało stworzone dla przedsiębiorców i konsumentów, przede wszystkim tych aktywnych w e-commerce. Rozwiązanie jest już dostępne nie tylko w Polsce, ale w 32 krajach w całej Europie. Wyjątkowa oferta zapewnia konsumentom niedostępne gdzie indziej korzyści, takie jak automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny moneyback i brak prowizji za przewalutowanie. Z kolei przedsiębiorcy nie muszą martwić się o skutki reklamacji typu chargeback, a płatności online spływają do nich natychmiast po zapłacie, dzięki czemu łatwiej jest im dbać o płynność finansową.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj