Solski Communications przez najbliższe pół roku będzie wspierać Ośrodek KARTA w komunikacji w mediach społecznościowych.

Ośrodek KARTA to niezależna organizacja pozarządowa prowadząca największe archiwum społeczne dokumentujące najnowszą historii Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej oraz upowszechniająca wiedzę o niej. Ośrodek jest wydawcą kwartalnika „Karta”, prowadzi działalność wydawniczą, wystawienniczą i edukacyjną. 4 czerwca br. Ośrodek KARTA zainicjował akcję #SolidarnośćBezCudzysłowu, by przypomnieć wartości powszechnego ruchu społecznego działającego na rzecz dobra wspólnego. Również ostatnio w ramach działań edukacyjnych, Fundacja zorganizowała FilmHack, czyli pierwszy w Polsce hackathon filmowy online, którego celem było opracowanie koncepcji interaktywnego filmu o polsko-żydowskiej społeczności przed wojną.

Agencja będzie pomagała Ośrodkowi w realizacji działań na platformach Facebook i Instagram.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

11 stycznia 2021

Solski Communications dla ZEN

czytaj

06 listopada 2020

Solski Communications ponownie z najwyższymi ocenami klientów

czytaj

22 października 2020

BCW z tytułem Global Agency of the Year

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

19 sierpnia 2020

Komentarz Adama Kaliszewskiego w Poradniku Newspoint „Jak ...

Newspoint przygotował praktyczny poradnik o zaletach obecności marki w mediach społecznościowych. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór wskazówek i pomysłów na rozwój biznesu dla każdego marketera i...
czytaj

21 lipca 2020

Jak koronawirus zrewolucjonizował dyplomację? – BCW opublikowało ...

W kolejnej edycji raportu „Twiplomacy” agencji Burson-Cohn & Wolfe, zidentyfikowano łącznie 1089 twitterowych kont głów państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z których 632 zostało zweryfikowanych przez Twittera i posiada niebieski...
czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj