Solski Communications przez najbliższe pół roku będzie wspierać Ośrodek KARTA w komunikacji w mediach społecznościowych.

Ośrodek KARTA to niezależna organizacja pozarządowa prowadząca największe archiwum społeczne dokumentujące najnowszą historii Polski oraz Europy Środkowo-Wschodniej oraz upowszechniająca wiedzę o niej. Ośrodek jest wydawcą kwartalnika „Karta”, prowadzi działalność wydawniczą, wystawienniczą i edukacyjną. 4 czerwca br. Ośrodek KARTA zainicjował akcję #SolidarnośćBezCudzysłowu, by przypomnieć wartości powszechnego ruchu społecznego działającego na rzecz dobra wspólnego. Również ostatnio w ramach działań edukacyjnych, Fundacja zorganizowała FilmHack, czyli pierwszy w Polsce hackathon filmowy online, którego celem było opracowanie koncepcji interaktywnego filmu o polsko-żydowskiej społeczności przed wojną.

Agencja będzie pomagała Ośrodkowi w realizacji działań na platformach Facebook i Instagram.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

07 grudnia 2021

Brązowy Spinacz 2021 dla mBanku i Solski Communications

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj