Od stycznia 2019 r. Solski Communications rozpoczęło pracę dla Grupy Nice.

Grupa Nice jest globalnym liderem, oferującym rozwiązania z zakresu automatyki domowej, home security i smart home, których celem jest poprawa jakości życia poprzez uproszczenie codziennych czynności. Rozwiązania Nice są najprostsze do instalacji, obejmują najszersze spektrum zastosowań, mają najbardziej zaawansowaną elektronikę, najlepszy design oraz najbardziej wszechstronny i atrakcyjny system automatyki. Marka Nice jest obecna na polskim rynku od 23 lat. W tym czasie asortyment firmy poszerzył się od prostych rozwiązań do kompleksowej oferty uzupełniających się produktów. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

Agencja Solski Communications jest odpowiedzialna za stworzenie i realizację w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzanie relacjami z mediami oraz zapewnienie wsparcia komunikacyjnego podczas targów i imprez branżowych.

Program obejmujący rok 2019 jest częścią międzynarodowych działań komunikacyjnych grupy Nice realizowanych na kilku ważnych rynkach, koordynowanych przez oddział Burson Cohn & Wolfe w Mediolanie oraz centralę Nice we Włoszech.

Współpraca z klientem będzie realizowana przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło i koordynowana przez Jana Stożka.

O Nice S.p.A.

Grupa Nice powstała we wczesnych latach 90-tych. W tej chwili jest notowana na włoskiej giełdzie, będąc wiodącą międzynarodową firmą z sektora Home and Building Automation i Home Security. Oferta grupy sukcesywnie powiększa się. W tej chwili obejmuje m.in.: automatykę do bram, bezprzewodowe systemy alarmowe, systemy zabezpieczeń dla domów, budynków komercyjnych i przemysłowych, systemy parkingowe, zapory drogowe, automatykę do rolet czy rozwiązania z obszaru smart home.

Od kilku lat Grupa Nice realizuje swój strategiczny plan, polegający na rozwoju geograficznym oraz rozszerzaniu oferty produktowej. Nice dąży jednocześnie do wzmocnienia swojej pozycji na rynkach o wysokim potencjale wzrostu. Obecnie Nice eksportuje swoje produkty, które charakteryzują się innowacyjnością technologiczną oraz nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, a niemal 90% skonsolidowanych przychodów Grupy generowane jest za granicą.

www.niceforyou.com

O Nice Polska:

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA – silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie ponad 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

14 kwietnia 2020

Solski Communications dla Autodesk

czytaj

24 marca 2020

Solski Communications z edukacją nt. szczepień na grypę

czytaj

18 marca 2020

Solski Communications wdraża pracę zdalną

czytaj

21 lipca 2020

Jak koronawirus zrewolucjonizował dyplomację? – BCW opublikowało ...

W kolejnej edycji raportu „Twiplomacy” agencji Burson-Cohn & Wolfe, zidentyfikowano łącznie 1089 twitterowych kont głów państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z których 632 zostało zweryfikowanych przez Twittera i posiada niebieski...
czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj