Od stycznia 2019 r. Solski Communications rozpoczęło pracę dla Grupy Nice.

Grupa Nice jest globalnym liderem, oferującym rozwiązania z zakresu automatyki domowej, home security i smart home, których celem jest poprawa jakości życia poprzez uproszczenie codziennych czynności. Rozwiązania Nice są najprostsze do instalacji, obejmują najszersze spektrum zastosowań, mają najbardziej zaawansowaną elektronikę, najlepszy design oraz najbardziej wszechstronny i atrakcyjny system automatyki. Marka Nice jest obecna na polskim rynku od 23 lat. W tym czasie asortyment firmy poszerzył się od prostych rozwiązań do kompleksowej oferty uzupełniających się produktów. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

Agencja Solski Communications jest odpowiedzialna za stworzenie i realizację w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzanie relacjami z mediami oraz zapewnienie wsparcia komunikacyjnego podczas targów i imprez branżowych.

Program obejmujący rok 2019 jest częścią międzynarodowych działań komunikacyjnych grupy Nice realizowanych na kilku ważnych rynkach, koordynowanych przez oddział Burson Cohn & Wolfe w Mediolanie oraz centralę Nice we Włoszech.

Współpraca z klientem będzie realizowana przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło i koordynowana przez Jana Stożka.

O Nice S.p.A.

Grupa Nice powstała we wczesnych latach 90-tych. W tej chwili jest notowana na włoskiej giełdzie, będąc wiodącą międzynarodową firmą z sektora Home and Building Automation i Home Security. Oferta grupy sukcesywnie powiększa się. W tej chwili obejmuje m.in.: automatykę do bram, bezprzewodowe systemy alarmowe, systemy zabezpieczeń dla domów, budynków komercyjnych i przemysłowych, systemy parkingowe, zapory drogowe, automatykę do rolet czy rozwiązania z obszaru smart home.

Od kilku lat Grupa Nice realizuje swój strategiczny plan, polegający na rozwoju geograficznym oraz rozszerzaniu oferty produktowej. Nice dąży jednocześnie do wzmocnienia swojej pozycji na rynkach o wysokim potencjale wzrostu. Obecnie Nice eksportuje swoje produkty, które charakteryzują się innowacyjnością technologiczną oraz nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, a niemal 90% skonsolidowanych przychodów Grupy generowane jest za granicą.

www.niceforyou.com

O Nice Polska:

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA – silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie ponad 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj