Agencja Solski Communications podpisała umowę na kompleksową obsługę PR sieci handlowej Auchan Retail Polska.

Zakres pracy agencji obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz realizację projektów specjalnych.

Auchan Retail Polska to wieloformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce o 1996 roku. Firma zarządza na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych – pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct. Marka kolejny rok z rzędu utrzymuje pozycję lidera, jako najtańsza sieć handlowa w Polsce, oferując swoim klientom dopracowaną, szeroką gamę produktów spożywczych i przemysłowych.

Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Współpracę podjęto na czas nieokreślony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj