Agencja Solski Communications podpisała umowę na kompleksową obsługę PR sieci handlowej Auchan Retail Polska.

Zakres pracy agencji obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz realizację projektów specjalnych.

Auchan Retail Polska to wieloformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce o 1996 roku. Firma zarządza na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych – pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct. Marka kolejny rok z rzędu utrzymuje pozycję lidera, jako najtańsza sieć handlowa w Polsce, oferując swoim klientom dopracowaną, szeroką gamę produktów spożywczych i przemysłowych.

Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Współpracę podjęto na czas nieokreślony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj