Agencja Solski Communications podpisała umowę na kompleksową obsługę PR sieci handlowej Auchan Retail Polska.
Zakres pracy agencji obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami, wsparcie w komunikacji wewnętrznej i działaniach z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu oraz realizację projektów specjalnych.
Auchan Retail Polska to wieloformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce o 1996 roku. Firma zarządza na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych – pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct. Marka kolejny rok z rzędu utrzymuje pozycję lidera, jako najtańsza sieć handlowa w Polsce, oferując swoim klientom dopracowaną, szeroką gamę produktów spożywczych i przemysłowych.
Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert. Współpracę podjęto na czas nieokreślony.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023