Solski Communications zajęła 4. miejsce w najnowszym dorocznym rankingu działających w Polsce agencji public relations. Opublikowany w dniu dzisiejszym ranking został przygotowany przez Grupę Strategia na zlecenie Związku Firm Public Relations (www.zfpr.pl). W rankingu sklasyfikowano 19 agencji, na podstawie sumy ich wynagrodzeń, czyli tzw. fee income. Wartość fee income była weryfikowana przez audytorów Grupy Strategia na podstawie dokumentów finansowych i zeznań podatkowych. Solski Communications uzyskała w 2016 r. fee income w wys. 8,1 mln złotych – w porównaniu z rokiem 2015, gdy miała 5,9 mln zł. Jest to tym większy sukces, że Solski Communications działa na rynku dopiero od 9 lat i zajmuje się wyłącznie public relations i public affairs. W 2016 r. agencja była sklasyfikowana na miejscu 7., a rok wcześniej – na miejscu 13. Zespół agencji liczy obecnie 35 konsultantów.

Ranking wraz z komentarzami znajduje się tutaj: http://www.zfpr.pl/data/RaportRankingfirmPRza2016zdnia21062017wysyka.pdf

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj